Site icon IAS

בוקר טוב, מדבר קפטן מיקי מאוס

בקרוב דיסני וורלד אירליינס. מטוס אלסקה איירליינס. צילום Depositphotos

העיתון הבריטי דיילי טלגרף, אתרי אינטרנט ובלוגים ברחבי תבל, מדווחים על כוונתה של חברת וולט דיסני (Walt Disney) להקים חברת תעופה החל מ-2021.

זאת, על פי הדיווח, בחיפושיה של חברת וולד דיסני בחיפושים אחר מטוסים צרי-גוף שיעניקו את שירותיהם לאוהבי הז'אנר מנמלי התעופה של אורלנדו, שיקגו, לה גוארדיה ניו יורק, לוס אנג'לס, דטרויט ועוד. אם הפרויקט יקרום עור וגידים, הוא יספק מנה גדושה של קסם למשפחות בדרכן לביקור בפארקים הפופולאריים בעולם.

השמועות מספרות כי המטוסים יהיו ממותגים בכמה מדמויות דיסני האהובות ויכללו גם גישה למערכות כמו שירות הסטרימינג המקוון של דיסני – טכנולוגיית אינטרנט להעברת מדיה דיגיטלית למשתמש באופן מתמשך ורציף. הכניסה והיציאה מהמטוס תלווה במנגינות של דיסני, ממש כמו במלונות החברה ובשאר המתקנים. יש אפילו הצעה להגיש מעדנים חתומים דיסני, כמו גלידות וצ'ורוס (מתוקים העשויים מרצועות של בלילה המטוגנת בשמן).

הרעיון הוא להיכנס לאווירה עוד לפני ההגעה לפארקים, בדיוק כמו שירותים אחרים המוענקים על ידי חברת דיסני. לדוגמא, האוטובוסים המיוחדים שמובילים את האורחים מנמל התעופה של אורלדו לפארקים. האמינו לי, חברים, חוויה מרעננת, מביקורי האחרון בדיסני וורלד אורלנדו.

משפחות יש למה לצפות…

Exit mobile version