Site icon IAS

בוקינג קום שינתה את החלטתה להכליל את יו"ש באזהרות המסע

שר התיירות, יואל רזבוזוב, צילום עוז מועלם לע"מ

בעקבות שיח דיסקרטי ויעיל של משרד החוץ ושר התיירות עם הנהלת חברת "בוקינג.קום" הוסר האיום מפני ייחוד לרעה של שטחי יו"ש ו/או נכסים בבעלות ישראלית ביו"ש בפלטפורמת החברה.

ראש הממשלה יאיר לפיד: "המדיניות שלנו היא לא להשאיר אף זירה ולקיים מאמץ מדיני מתמיד מול תעמולת השקר האנטי ישראלית. אנחנו מודים לבוקינג על שינוי ההחלטה. מדינת ישראל השיגה היום הישג חשוב במאבק בדה לגיטמציה".

שר התיירות יואל רזבוזוב: "מדובר בהישג חשוב של מדינת ישראל. מרגע שנודע העניין, בהנחיית ראש הממשלה לפיד, יחד עם אנשי משרד החוץ מנענו מחברת בוקינג העולמית לפרסם מידע שיקרי נגד ישראל ונגד עסקי תיירות ישראלים שבשטחי יהודה ושומרון. הוכחנו שיש למדינת ישראל את היכולת לפעול ולנצח בזירה המדינית, ואני בטוח שככה נעשה גם בעתיד מול כל ניסיון לפגוע בנו".

כזכור, החברה קיבלה החלטה להכליל את יו"ש (כמו גם רצועת עזה) במסגרת מדיניות הסימון החדשה שלה שבבסיסה אמירה כללית לפיה "יש להפנות תשומת לב לאזהרות המסע הקיימות לאזורים אלה משיקולי ביטחון אישי". מדיניות הסימון החדשה של החברה תחול על כ-40 אזורים הנמצאים במחלוקת ברחבי העולם ותחול על כל אזור יו"ש כיחידה גיאוגרפית אחת .

על פי הפרסומים, התכוונה חברת בוקינג העולמית להוסיף למדיניותה החדשה גם אזהרה ייחודית אשר היתה מגדירה את ההתנחלויות כשטח כבוש, ואת הביקור בשטחי יו"ש כ"מלווה בסיכון מוגבר לבטיחות ולזכויות אדם״ – זו כאמור לא תעלה.

Exit mobile version