Site icon IAS

בוקינג חגגה עשור של פעילות בישראל

מימין, ד"ר איציק מזרחי עם אנדראה ד'אמיקו מבוקינג. צילום אלישר הצלם

בוקינג –  Booking.com – פלטפורמות הנסיעות הדיגיטלית, חגגה 10 שנים של פעילות בישראל במשרדי החברה בתל אביב. באירוע השתתפו אורחים רבים שתרמו להצלחתה בישראל, ביניהם נציגי יחידות האירוח הראשונות בישראל שנרשמו אי פעם ב-Booking.com.

משמאל, ג'ורדי עם ד"ר איציק מזרחי. צילום אלישר הצלם

את האירוע פתח ד"ר איציק מזרחי, מנהל בוקינג ישראל, עם מצגת בנושא תחום התיירות בישראל ופעילותה של החברה בישראל, הכוללת מגמות והזדמנויות לשנים הבאות.

באירוע השתתף אנדראה ד'אמיקו, סגן נשיא ומנהל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בבוקינג שאמר כי "אנחנו גאים מאוד בצוות המקומי שלנו ובפעילות שנעשית בישראל, גם ברמה הטכנולוגית וגם ברמה השירותית. חברת Booking.com השקיעה רבות במרכז הפעילות בישראל והתוצאות מרשימות וכבר מוכיחות עצמן. אני מברך ומודה לכל מי שהיה חלק בעשור הראשון של פעילות Booking בישראל. אנו מצפים לשנים רבות נוספות שיביאו לצמיחתו של מרכז הפעילות שלנו כאן בישראל."

הוא חשף את תוכניות החברה בישראל, כולל גיוס כישרונות בתחום ה-Machine Learning במרכז הפיתוח בתל אביב, התומך במרכזי הטכנולוגיה הקיימים של Booking.com באמסטרדם ובשנחאי. המרכז הישראלי מסייע לעזור ולקדם את חזונה של החברה, להעצים ולעודד מטיילים ליהנות מחוויות רבות ברחבי העולם באמצעות הטכנולוגיה הדיגיטלית הטובה מסוגה בתחום.

עוד השתתף ג'ורדי (ירדן פלג) – מוזיקאי, יוצר, מעבד ומפיק מוזיקלי שאחראי על כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות – ששיתף את הנוכחים בדרך שעשה להגשמת חלומותיו ואיך הצליח להגיע מילד צנוע מהקריות לזכייה בפרס מפיק השנה של אקו"ם.

כתבה קודמת: איך הלאום משפיע על העדפות המטיילים

Exit mobile version