Site icon IAS

בולגריה והולנד הכריזו על ישראל כמדינה אדומה

בולגריה והולנד הכריזו על ישראל מדינה אדומה. צילום Depositphotos

בולגריה

בשל התפרצות וריאנט האומיקרון, בולגריה הרחיבה את רשימת המדינות האדומות ומשנה את ההנחיות לכניסת ילדים למדינה בגלאים 18 -12, בצו שהוציאה שרת הבריאות אסנה סרבזובה, שייכנס לתוקף ב-19 בינואר 2022.

המדינות האדומות שנוספו לרשימה הן: ישראל, אוסטריה, מקדוניה, סרביה, טורקיה, הונגריה, לוקסמבורג, כווית , גרנדה, קטאר, בחרין, לבנון וגיאנה. מדינות ירוקות הן רומניה והוותיקן.

ילדים בגלאים 12 -18 יוכלו להיכנס למדינה רק בהצגת תוצאה שלילית לבדיקת PCR שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה. כפוף לאישור דיגיטלי תקף באיחוד האירופי או מסמך שווה ערך או דומה. במידה ולא יוצגו המסמכים המתאימים הם יוכנסו לבידוד של 10 ימים. היציאה מבידוד אפשרית אם תתקבל תשובת PCR שלילית לא לפני 72 שעות מההגעה. אישורים לא נדרשים מילדים מתחת לגיל 12, ללא קשר לארץ המוצא.

אזרחי בולגריה ובמעמד תושב קבע, אזרחי האיחוד האירופי, אזרחות שוויץ ובריטניה- רשאים להיכנס למדינה בהצגת בדיקת PCR שלילית עד 72 שעות לפני הגעתם או עליהם להיכנס לבידוד של 10 ימים. יציאה מבידוד תתאפשר בהצגת בדיקת PCR שלילית שבוצעה לא לפני 72 שעות לאחר ההגעה.

הולנד

ישראלים, גם מחוסנים מעל גיל 12, המעוניינים להיכנס להולנד החל מהיום (א' ה-16 בינואר 2022) מחויבים להירשם באתר משרד הבריאות ההולנדי, להציג תעודת מתחסן בתוקף ובדיקת PCR שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה ועדיין להיכנס לבידוד של 10 ימים. ניתן לצאת מבידוד בהצגת בדיקת PCR שלילית ביום ה-5 של הבידוד.

Exit mobile version