Site icon IAS

באיזי ג'ט דואגים להשאיר אתכם בכושר

דיילת אוויר באיזי ג'ט שומרת על כושר. צילום יח"צ

אנשי צוות המטוס של איזי ג'ט (Easyjet) הם הכוכבים של תוכנית חדשה שהשיקה החברה לטובת כל מי שמתכוון או מתכוונת להיכנס לכושר בשנה החדשה. התוכנית מבוססת על תרגילים שעורכים אנשי הצוות במטוס. אנשי הצוות צועדים בממוצע למעלה מחצי מיליון צעדים בשנת עבודה – למעלה מ -1000 ק"מ – שווה ערך להליכה מלונדון לברצלונה.

בתוכנית, הכוללת סדרה של שיעורי התעמלות מקוונים בחינם 'Travel Bag Body Blast', ציוד כושר ומשקולות מוחלפים בתיק יד ומזוודה. תוכנית הכושר מגיעה בעקבות מחקר חדש שערכה חברת התעופה ולפיו כ-80% מהבריטים יחליטו להיכנס לכושר בשנה החדשה. עם זאת, 61% הודו שהם שונאים ללכת לחדר כושר ושלושה רבעים (75%) אמרו שהם צפויים לוותר על משטר האימון שלהם עד סוף ינואר.

הסרטון שאיזי ג'ט שחררה ליוטיוב כולל תרגילי כושר פשוטים שאנשים יכולים ליהנות מהם בביתם, ללא צורך לרכוש ציוד חדש או לעשות מנוי לחדר כושר. תוכנית הכושר נבנתה על ידי צוות תא הנוסעים בהתייעצות עם המאמנת האישית המקצועית אימי קורי. כל תרגיל צריך להתבצע במשך 40 שניות עם מנוחה של 20 שניות לפני המעבר לתרגיל הבא. לאחר השלמת סדרה מלאה יש לנוח בין 30-60 שניות לפני המחזור הבא. ביצוע 3-4 סבבים יכול לשרוף עד 100 קלוריות.

Exit mobile version