Site icon IAS

אתר "קרוז אין": יש זוכה בתחרות הגדולה

התחרות הגדולה באתר קרוז אין

התחרות הגדולה באתר קרוז אין

בתאריך 13/08/2018 אתר קרוז אין (Cruisein) וחברת סנורמה – נציגת המכירות של רויאל קריביאן בישראל, יצאו בתחרות ענקית בה ניתן היה לזכות בטיסה זוגית למיאמי וחופשת קרוז חלומית לקריביים.

אתמול, בתאריך 03/09/2018 הגיעה התחרות לסיומה. צוות האתר נרגש להודיע כי לתחרות נחשפו מעל ל-82 אלף אנשים. "אתר Cruisein וחברת סנורמה רוצים להודות להמוני המתמודדים שהשתתפו בתחרות וספרו לנו מדוע החופשה הבאה שלהם צריכה להיות קרוז בקריביים".

אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה נציגת המכירות של רויאל קריביאן בישראל:" סנורמה נציגת חברות השייט הגדולות בעולם בישראל, גאה להיות שותפה ראשונה של אתר קרוז אין- אתר השייט החדש והחדשני. אנחנו שמחים להעניק את השייט לזוכים המאושרים באנייה שזה עתה עברה שדרוגים ברמות שונות ובעיקר טכנולוגיים לרווחת האורחים. אין לי ספק שהזוכים ייהנו מאוד".

ד"ר עוזי בכר, יזם פרויקט 'קרוז אין' (cruisein): "ברצוני להודות לכל המשתתפים בתחרות ועל ההיענות הגבוהה מצד קהל גולשי אתר 'קרוז אין'. המספרים מדברים בעד עצמם ואנו גאים על כך. נמשיך לספק מידע עדכני וחיוני על בסיס יומי בתחום הקרוזים וללא ספק נמשיך להפתיע בתחרויות והגרלות נוספות במטרה להגביר בישראל את המודעות לנושא שיט תענוגות".

באתר קרוז אין מציינים כי היו המון תשובות משכנעות, מרגשות, מקוריות ומצחיקות ולא היה פשוט לבחור מי יהיה הזוכה הגדול. "לאחר שקראנו את תשובות כל המתמודדים לעומק, אנחנו שמחים לבשר כי המנצח/ת הגדול של התחרות הוא/היא":

תופים…

משפחת נאור

"אלון ואשתו, שלחו לנו סרטון מקורי שהכינו לתחרות שריגש והצחיק אותנו במיוחד. משפחת נאור זכיתם בזכות היוזמה, היצירתיות וההתעמקות בכל פרטי הכתבה".
מזל טוב!

כמובן שלא נשאיר אתכם ללא הסרטון הזוכה:

    ****

         אתר IAS מאחל שנה טובה לכל בית ישראל

 

Exit mobile version