Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס תחדש את הטיסות לסינגפור

מטוס דרימליינר של אתיופיאן איירליינס. . צילום יחצ

אתיופיאן איירליינס (Ethiopian Airlines), חברת התעופה המובילה באפריקה, הודיעה כי תחדש את הטיסות הישירות לסינגפור ב-25 במרץ 2023. החברה תפעיל 4 טיסות שבועיות באמצעות מטוס האולטרה-מודרני – דרימליינר, בואינג 787.

מספין טאסו (Mesfin Tasew), מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, אמר בתגובה: ""אנו שמחים לחדש את הטיסות שלנו לסינגפור, שהופסקו במרץ 2020 עקב מגיפת הקורונה. הטיסות החדשות ירחיבו את הרשת שלנו באסיה ויצרו קישוריות אוויריות לנוסעים בין אפריקה לסינגפור. הטיסות החדשות תקלנה על קשרי הסחר, השקעות ותיירות בין אפריקה לסינגפור. בהתאם לתוכנית שלנו להרחיב את הרשת ברחבי העולם, נמשיך לפתוח מסלולים חדשים כדי לשפר את הקישוריות בין אפריקה לשאר העולם דרך אדיס אבבה".

'מערבולת הגשם' בנמל התעופה צ'אנגי סינגפור. צילום freepik

לים צ'ינג קיאט (Lim Ching Kiat), מנהל הפיתוח של נמל התעופה צ'אנגי סינגפור: "אנו נרגשים לקבל שוב את פני אתיופיאן איירליינס לנמל התעופה צ'אנגי. אתיופיאן איירליינס נבחרה בעקביות כחברת התעופה הטובה ביותר באפריקה, והרשת ממרכז אדיס אבבה מקשרת ליותר מ-63 יעדים ביבשת אפריקה. טיסה זו בין סינגפור לאתיופיה תציע אפשרויות טיסה נוספות לנוסעים מהאזור שלנו לביקור באפריקה. עבור רבים מתושבי סינגפור, אתיופיה יכולה להיות גם יעד חדש ומרגש לחופשה, שכן היא מתהדרת באטרקציות רבות, החל מאתרים היסטוריים כמו אקסום ועד ליופי טבעי עוצר נשימה כמו הרי סימיאן ומפלי הנילוס הכחול".

נמל התעופה צ'אנגי סינגפור הוא אחד ממרכזי התעופה הגדולים בעולם עם תשתית חדשנית ובסיס לטיסות המשך למרכזים הטובים ביותר. סינגפור היא גם אחד מהמרכזים הפיננסיים הגדולים בעולם.

Exit mobile version