Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס חידשה את פעילותם של מטוסי הבואינג B737 MAX

אתיופיאן איירליינס חידשה את פעילותם של מטוסי הבואינג B737 MAX. צילום אתיופיאן

אתיופיאן איירליינס (Ethiopian Airlines), חידשה ביום ג' (01 בפברואר) את פעילותם של מטוסי הבואינג B737 MAX בטקס חגיגי שנערך בנמל התעופה של אדיס אבבה בנוכחות הנהלת החברה, בכירי חברת בואינג, שרים, עיתונאים ולקוחות החברה בטיסה הראשונה.

מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, Tewolde GebreMariam, התייחס ואמר בטקס: "בטיחות היא בראש סדר העדיפויות של אתיופיאן איירליינס ואנו מחזירים כעת את מטוסי הבואינג B737 MAX לשירות, לא רק לאחר אשרור של ה-FAA (מנהל התעופה הפדרלי), EASA אירופה, תחבורה קנדה, CAAC, ECAA וגופים רגולטוריים אחרים, אלא גם לאחר חזרת סוג המטוס לשירות על ידי 36 חברות תעופה ברחבי העולם.

"בהתאם למחויבותנו המוצהרת מלכתחילה להיות בין חברות התעופה האחרונות שיחזירו את ה-B737 MAX, הקדשנו מספיק זמן לפקח על עבודת השינוי והתכנון ועל יותר מ-20 החודשים של תהליך הסמכה מחדש קפדני. בנוסף הבטחנו שהטייסים, המהנדסים, טכנאי המטוסים וצוותי המטוסים בטוחים. האמון של חברת התעופה בא לידי ביטוי עוד יותר על ידי הטסת המנהלים הבכירים ויו"ר הדירקטוריון ופקידי ממשל בכירים אחרים בטיסה הראשונה", הוסיף מנכ"ל הקבוצה.

ה-B737 MAX צבר יותר מ-349,000 טיסות מסחריות וקרוב ל-900,000 שעות טיסה בסך הכל מאז חידוש פעולתו לפני שנה. אתיופיאן איירליינס תמיד עוקבת אחר תהליכים קפדניים ומקיפים כדי להבטיח שכל מטוס בשמיים יהיה בטוח. חברת התעופה תמיד שמה בראש סדר העדיפויות את בטיחות הנוסעים ובטוחה שלקוחותיה ייהנו מהבטיחות והנוחות המשולבת בה היא ידועה. לאתיופיאן איירליינס, יש ארבעה מטוסי B737 MAX בצי שלה ו-25 בשלבי הזמנה, חלקם יתקבלו במהלך השנה הקרובה.

אתיופיאן איירליינס חוגגת את חזרת הפעילות של מטוסי הבואינג B737 MAX. צילום אתיופיאן
Exit mobile version