Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס חוגגת 75 שנות מצוינות

מטוס דרימליינר של אתיופיאן איירליינס. . צילום יחצ

אתיופיאן איירליינס, קבוצת התעופה הגדולה באפריקה, חגגה אתמול ה-08 באפריל 2021 (ה') 75 שנה להיווסדה. אתיופיאן איירליינס ביצעה את טיסת הבכורה הבינלאומית לקהיר ב- 8 באפריל 1946. מאז, חברת התעופה התגברה על העליות ומורדות  בתעשיית התעופה, על האתגרים הייחודיים לאפריקה והפכה לקבוצת התעופה הגדולה, הרווחית ובעלת פרסי הוקרה הרבים ביותר באפריקה. אתיופיאן איירליינס מכריזה על שנה של חגיגות תחת הכותרת: "חוגגים 75 שנות מצוינות".

מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס  Tewolde GebreMariam אמר לרגל האירוע: "בשעה שאנו חוגגים 75 שנות מצוינות, ניתן למנות את ההישגים שלנו: מטוסי הסילון הראשונים באפריקה, הטיסה הסדירה הראשונה ממזרח אפריקה למערב אפריקה, חברת התעופה הראשונה מחצי הכדור המערבי שטסה לסין, הטיסה הסדירה הראשונה בין בירות המדינות המאוכלסות בעולם (מניו דלהי לבייג'ינג), חברת התעופה הראשונה באפריקה שצרפה לצי את מטוסי הבואינג B767, מטוסי הבואינג  B777-200LR, ומטוסי הדרימליינר בואינג 787 ובהמשך את האיירבוס A350. "

"כיום, תעשיית התעופה עומדת בפני אתגר רציני שמציב נגיף COVID-19. המסלול בו בחרנו להתגבר על אתגר זה הוא להדק את החגורה, לשנות את הדרך בה אנו עושים עסקים ולהיות זריזים. אנו חברת התעופה המסחרית היחידה שלא ביקשה חילוץ ממשלתי ולא פיטרה אפילו עובד אחד. ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי לבסס את מחויבותנו לתעופה בת קיימא ולהמשיך לעבוד עם כל בעלי העניין כדי לשפר את קישוריות האוויר של יבשת אפריקה. בזמן שאני מברך את כל משפחת אתיופיאן איירליינס, אני רוצה להודות ללקוחותינו הנכבדים על הצבעת האמון החזקה, נאמנותם ותמיכתם", סיכם מנכ"ל הקבוצה Tewolde GebreMariam.

אתיופיאן איירליינס מייחסת את הצלחתה לארבעת עמודי התווך באסטרטגיית הצמיחה שלה: פיתוח משאבי אנוש, צי מודרני, פיתוח תשתיות וטכנולוגיה. החברה תמשיך להתמקד בנושאים אלו עם דגש על קיימות. כמו כן, תמשיך לשתף פעולה עם חברות תעופה וממשלות אפריקאיות אחרות כדי ליצור תעשיית תעופה תחרותית וחזקה ביבשת אפריקה על ידי שיתוף המומחיות הטכנית והניהולית שלה.

בסוף חודש מרץ 2021 חידשה אתיופיאן איירליינס את טיסותיה הסדירות והישירות מנתב"ג לאדיס אבבה ומפעילה 5 טיסות שבועיות בימים: ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושישי, הטיסות בשירות מלא. הטיסות הישירות יופעלו לאדיס אבבה שהינו נמל הבית הגדול ביותר באפריקה עם טיסות המשך לרחבי היבשת והעולם.

Exit mobile version