Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס השיקה מלון חמישה כוכבים בטרמינל של אדיס אבבה

הטרמינל החדש של אתיופיאן איירליינס באדיס אבבה. צילום יח"צ

אתיופיאן איירליינס (Ethiopian Airlines), חברת התעופה המובילה והגדולה באפריקה הודיעה על השקת מלון חמישה כוכבים בטרמינל של נמל התעופה אדיס אבבה. מלון Ethiopian Skylight In-Terminal יציע 97 חדרים והוא מחובר לטרמינל 2, מרחק הליכה משערי היציאה.

בנייתו של המלון החלה בדצמבר 2020, כאשר כעת הוא מציע 41 חדרים ו-56 חדרים נוספים מתוכננים להיפתח בחודש הבא יחד עם מסעדה ומתקנים נוספים. החדרים מחולקים לקטגוריות של בודדים וזוגיים ו-12 מהם יכולים להיות עם דלת מגשרת. טרמינל 2 נפתח ב-2019 בעלות של 363 מיליון דולר.

מחברת אתיופיאן איירליינס נמסר כי המלון ייתן מענה לנוסעים ולצוותים המעוניינים ללון בנמל התעופה, חווית טיסה נוחה. אתיופיאן מפעילה גם את מלון Ethiopian Skylight Hotel המכיל 373 חדרים הממוקם 5 דקות הליכה מנמל התעופה.

מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, מספין טאסו (Mesfin Tasew), אמר בתגובה:" חברת התעופה אתיופיאן איירליינס מטיסה מיליוני נוסעים בכל שנה דרך נמל התעופה של אדיס אבבה וכחברת תעופה ממוקדת לקוח, אנו רוצים שהנוסעים שלנו ייהנו מכל דקה שהם מבלים איתנו, אפילו בהמתנה לטיסה הבאה. בנייתו של מלון Ethiopian Skylight In-Terminal לוקחת את נמל התעופה לשלב הבא."

"אנחנו רוצים שהנוסעים ייצאו מיעד המוצא ללא דאגות ואנחנו יכולים להציע להם מלון יוקרתי בו הם יכולים להתרענן ולנוח לפני העלייה לטיסה הבאה שלהם", הוסיף מספין טאסו.

Exit mobile version