Site icon IAS

אסף גרניט מונה להיות השף הראשי בחברת אל על

מימין: שף אסף גרניט ומנכ"לית אל על דינה בן-טל גננסיה . צילום איתמר איל

אל על מודיעה כי מינתה את שף אסף גרניט להיות השף הראשי בחברה.  גרניט, השף והמסעדן המצליח בעל כוכבה מישלן,  המוכר בישראל ובעולם, יוביל את כל תחום הקולינריה בחברה ויהיה אחראי על בניית התפריטים בכל המחלקות השונות, תוך שהוא משלב את טביעת האצבע הייחודית שלו.

במסגרת אירוע השקת המיתוג החדש של אל על שנערך הבוקר ברידינג 3 בנמל תל אביב, חשפה מנכ״לית אל על דינה בן-טל גננסיה את זהותו של השף החדש: ״אני גאה לספר לכם כי כחלק משיפור חווית הטיסה שלנו, אנו מצרפים היום את השף זוכה המישלן בבירת הקולינריה פריז, שמסב לנו גאווה עולמית – שף אסף גרניט!״

גרניט, עם כבר למעלה מ-30 פרויקטים ומסעדות ברחבי העולם המעוטרות בפרסים וזוכות לביקורות מדהימות, יוביל מעתה את תחום הקולינריה בחברה ויבנה את התפריטים החדשים בכל מחלקות השירות במטוסי אל על. כידוע, גרניט בן ה-44 פועל בזירת הקולינריה המקומית והבינלאומית כבר למעלה מ-15 שנים. תחילת דרכו במסעדת ׳מחניודה׳ המפורסמת בירושלים ועד לזכייתו בכוכב מישלן לפני כשנה על מסעדתו ׳שבור׳ בפריז.

אורן כהן בוטנסקי, סמנכ״ל שירות וחוויית לקוח באל על: "הבחירה בגרניט נעשתה כחלק מהמהלך האסטרטגי הרחב אותו אנחנו משיקים היום. שמו של השף אסף גרניט מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית ואנו שמחים מאוד על הצטרפותו למערך השירות של אל על. אנו בטוחים כי ניסיונו העשיר וכשרונו, שכבר השיגו לו כוכב מישלן, ישדרגו וירעננו את החוויה הקולינרית המוגשת לנוסעי אל על."

שף אסף גרניט: ״זה כבוד גדול עבורי, הראש מתמלא ברעיונות איך להפוך את צי המטוסים של אל על למסעדות מעופפות. יחד עם הצוות שלי ננסה להמשיך את העשייה הקולינרית שלנו ולהוביל את התחום בישראל, בדיוק כמו אל-על אנחנו שואפים להביא הקסם והיופי  של ישראל לכל העולם.״

Exit mobile version