Site icon IAS

"אני הנציג שלכם בממשלה כדי שנצא מהמשבר לתנופה ושגשוג"

יואל רזבוזוב - שר התיירות. צילום בנוביץ' תקשורת, משה חרמון

בפגישה שקיים היום שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) עם התאחדות לשכת התיאום – הקונפדרציה של גופי התיירות המובילים בתעשייה, דיברו הנוכחים על הנושאים הדחופים לתיירות בישראל. בתחילת הפגישה אמר מיקי פדרמן, יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל: "אנחנו עומדים לרשותך ונשמח לסייע בכל מה שתצטרך בכדי לקדם את התיירות בישראל".

שר התיירות יואל רזבוזוב: "אחרי הקורונה ואחרי מבצע שומר החומות, יש לנו אתגר משותף. מפה התפקיד שלנו, בכוחות משותפים, להחזיר את תעשיית התיירות לפעולה, בלי לסכן את בריאות אזרחי ישראל.

כחבר ועדת הקורונה לשעבר, אני יודע שעלינו לנהל נכון את הסיכונים ולמצוא את המתווה הנכון לכניסת תיירים לארץ. אני יודע שאתם הענפים האחרונים במשק לצאת מהמשבר, ואני אהיה הנציג שלכם בממשלה כדי שנצא מהמשבר לתנופה ושגשוג".

בפגישה נכחו: אמיר הלוי – מנכ"ל המשרד, מיקי פדרמן – יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, אמיר חייק– נשיא התאחדות המלונות בישראל, יעל דניאלי – מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, דני אמיר– יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, יוסי פתאל– מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, רונן קרסו– סגן יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, טלי לאופר– מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, אביגל שורק– מנכ"ל חברת אל-על, שלומי עם שלום– ראש מטה חברת אל-על, מוני בר– יו"ר איגוד השכרות הרכב בישראל, רומי גורדוסקי– מרכזת לשכת התיאום וסמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל.

Exit mobile version