Site icon IAS

אנאדולו אפס היא זוכת הפיינל פור של היורוליג בחסות טורקיש איירליינס

מיליון המיילים של טורקיש איירליינס, המוענקים לשחקן המצטיין בתחרות היורוליג. צילום יח"צ

ביום שבת ה-21 במאי 2022 נערך משחק הגמר של הפיינל פור ביורוליג, בחסות טורקיש איירליינס, בין אנאדולו אפס לריאל מדריד בו ניצחה אנאדולו אפס.  בנוסף לשחקן הקבוצה הטורקית, Vasilije Micic שזכה במיליון מיילים בתוכנית הנוסע המתמיד Miles&Smiles Travel Miles הוענקו גם מאות אלפי מיילים למתחרים בתחרויות Lucky Seat ו- Jump&Dunk.

יו"ר הדירקטוריון והוועד הפועל של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולט (Prof. Dr. Ahmet Bolat) אמר: "זה היה מדהים לראות את הכישרון שהיה על המגרש בימים האחרונים בפיינל פור בחסות טורקיש איירליינס, כמו גם עדים לשמחה העצומה של האוהדים שהשתתפו במשחקים ומיליונים ברחבי העולם שצפו בשחקני הכדורסל האהובים עליהם מתחרים על תואר האליפות. אני רוצה לברך לא רק את המנצחים, אנאדולו אפס, אלא את כל הקבוצות שהשתתפו העונה ביורוליג, שכן השתתפותן סימנה חזרה חשובה של הכדורסל המקצועני במלוא עוזו. בטורקיש איירליינס, אנו גאים להיות הספונסרים של היורוליג ב-12 השנים האחרונות ומצפים להמשך קידום הספורט האהוב ברחבי העולם".

מנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברטומאו (Jordi Bertomeu), הוסיף: "אני רוצה להודות לכל הקבוצות שהשתתפו בפיינל פור של היורוליג בחסות טורקיש איירליינס ועל הרמה היוצאת דופן שהן הציגו. כמובן לאנאדולו אפס על הפיכתה לאלופת היורוליג בחסות טורקיש איירליינס לשנת 2022. המעריצים שלנו חוו שוב את הריגושים של הפיינל פור אחרי שנתיים, וזו עוד סיבה אמיתית לחגוג. אחרי הרגעים המאתגרים שחווינו בשתי העונות האחרונות, זה תענוג אמיתי לקבל את התמיכה הבלתי מותנית של שותפתנו הוותיקה טורקיש איירליינס".

הרגעים המאושרים של אנאדולו אפס בזכייה ביורוליג. צילום יח"צ

כריס סינגלטון (Chris Singleton) שחקן קבוצת אנאדולו אפס זכה בתואר "אלוף זמן הטיסה" (‘’Flight Time Champion’’) עם תוצאה של 2.413 שניות של תזמון שהייה באוויר וזכה ב-241.300 מיילים בתוכנית הנוסע המתמיד Turkish Airlines Miles&Smiles.

הזוכה המאושר בתחרות "כיסא המזל" (“Lucky Seat”) שהתקיימה במהלך המחצית של משחק הגמר זכה ב-100,000 מיילים ושלושת המתחרים מבין האוהדים שזכו בתחרות JUMP&DUNK שנערכה במהלך שלושת הימים של הפיינל פור, זכו אף הם ב-50,000 מיילים כל אחד.

Exit mobile version