Site icon IAS

אמש התקיים בתל-אביב אירוע תיירות בינלאומי של מדינות הוישגארד (V4)

תמונה קבוצתית של משלחת מדינות ה- V4. צילום חגית שלו

אתמול (ג') התקיים במלון רנסנס בתל אביב, אירוע תיירות בינלאומי חשוב, של מדינות הוישגארד (Visegrad Countries-V4), בהובלת סלובקיה, לקידום התיירות במרכז אירופה וחיזוק הקשרים התיירותיים והכלכליים עם תעשיית התיירות הישראלית. בכנס השתתפו עשרות סיטונאי תיירות, סוכני נסיעות, בכירים בתעשיית התיירות מחמש מדינות, לרבות ישראל, ומנהלי בתי מלון מסלובקיה, פולין, צ'כיה, הונגריה וישראל.

מנכ"ל משרד התיירות של סלובקיה, וקלב מיקה, בירך את הבאים ואמר כי הכנס מהווה הזדמנות פז למפגשי B2B ויוזמות עסקיות עם סיטונאי תיירות, סוכני נסיעות ובכירי התעשייה ממדינות ה-V4 וישראל. מנכ"ל משרד התיירות הסלובקי הצהיר במפגש עיתונאים, על הקמת לשכת תיירות ראשונה בישראל של משרד התיירות הסלובקי, שבראשה תעמוד ברברה מסטנובה. את האירוע הנחתה מרטינה קובאקובה, ראש מחלקת יחסי מסחר ותערוכות, בתיירות סלובקיה.

מנכ"ל משרד התיירות של סלובקיה, וקלב מיקה, עם מרטינה קובאקובה. צילום שוש להב

נציג בכיר מכל משלחת מדינות הוישגארד, הציג מצגת קצרה על האטרקציות שמדינתו מציעה לתיירים מישראל. כולם הדגישו עד כמה התיירות מישראל חשובה להם ושישמחו לשמוע עברית באתרים השונים אצלם, כמו גם במרכזי הקניות… הם מתכוונים להרחיב את ההיצע התיירותי, להגדיל את נפח תיירות המשפחות ולצאת בקמפיינים יחודיים. בנוסף לסלובקיה, גם נציגי צ'כיה ופולין הודיעו על כוונתם לפתוח לשכת תיירות בישראל.

קבוצת הוישגארד הוקמה בשנת 1991 והיא מהווה ברית של 4 מדינות מרכז אירופאיות: סלובקיה, הונגריה, צ'כיה ופולין. המדינות הללו התאגדו לפרויקט תיירות משותף, תחת הסלוגן "לגלות את מרכז אירופה". המדינות החברות בוישגארד חולקות שורשים היסטוריים ומסורות תרבותיות. יש בהן אתרי ספא מפוארים, אתרים וערים היסטוריות, מוזיאונים, טבע מדהים ביופיו, אתרי מורשת יהודיים ואתרי מורשת עולמית של אונסק"ו.

הפרזנטורים מ- 4 המדינות, מימין: סלובקיה, פולין, צ'כיה והונגריה. צילום שוש להב
Exit mobile version