Site icon IAS

אמריקן איירליינס משיקה מועדון לקוחות חדש

מטוס אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בארה"ב, משיקה תכנית AAdvantage החדשה. התוכנית נועדה להציע ללקוחות הנאמנים של אמריקן איירליינס הטבות משופרות, אפשרות קלות יותר לשדרוג הטיסה וחווית שירות וטיסה ברמה הגבוהה ביותר.

החידוש של התוכנית היא שיטת צבירת נקודות חדשה וקלה יותר שבה כל מייל טיסה מתורגם לצבירה של נקודה. שיטת הצבירה החדשה ממצבת את AAdvantage כתוכנית הנאמנות הכדאית ביותר מבין כל חברות התעופה.

ההצטרפות לתכנית AAdvantage היא ללא תשלום, והיא כוללת 4 סוגי מעמד:

AAdvantage Gold – צבירה של 30,000 נקודות.
AAdvantage Platinum – צבירה של 75,000 נקודות.
AAdvantage Platinum Pro – צבירה של 125,000 נקודות.
AAdvantage Executive Platinum – צבירה של 250,000 נקודות.

כדי להרחיב את חווית הטיסה תאפשר 'אמריקן ארילינס' אופציות שדרוג חינמיות לחברים במעמד AAdvantage Gold ו- AAdvantage Platinum בכל הטיסות לצפון אמריקה ללא מגבלת מרחק. צבירת הנקודות המועדון תתאפשר גם בחברות התעופה השותפות של 'אמריקן איירלינס' ובהן: OneWorld Aliance, JetBlue ו-GOL.

יאן פולמן – לביא, מנהל מכירות ארצי של אמריקן איירליינס בישראל מציין כי החברה מציעה לנוסעים הישראליים הצטרפות חינם למועדון וצבירת נקודות מהטיסה הראשונה. עוד מציין פולמן כיעוד השנה תשיק החברה קו טיסה ישיר בין תל אביב ודאלאס, שיצטרף לטיסות היומיות לניו יורק ומיאמי.

אודות אמריקן איירליינס

חברת התעופה הגדולה בארה"ב, נוסדה בשנת 1926 ומפעילה מידי יום כ-6,700 טיסות לכ-350 יעדים ב-50 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה בצי של מאות מטוסים מתקדמים. החברה מפעילה קו טיסות יומי וישיר מתל אביב לניו יורק ושלוש פעמים בשבוע למיאמי ומשם גם לשורת יעדים בכל רחבי  ארה"ב.

Exit mobile version