Site icon IAS

אמרייטס: באוויר, ביבשה ובים

אמרייטס משיקה את Emirates Sealine- חברת קרוזים חדשה. צילום אמרייטס

מתיחה טובה של ה-1 באפריל או אמיתי? רק הזמין יגיד

אמירייטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי הודיעה על השקת חברת קרוזים חדשה Emirates Sealine. חובבי הקרוזים בעולם זכו להצצה ראשונה בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו נראית אוניית הפאר מפליגה סביב אזור הדקל ג'ומיירה בדובאי.

Emirates Sealine מבטיחה לנוסעים חוויות מהשורה הראשונה כשהם מפליגים לנמלים שנראו לעתים כה רחוקים קודם לכן. חברת השייט ביצעה הזמנה ענקית, בהיקף של מיליארדי דולרים, עבור 10 אוניות תענוגות ראשונות, שתהיינה מצוידות בחידושים האחרונים בתעשיית הקרוזים.

לאחר שזיהתה פערים משמעותיים בהיצע של התעשייה, Emirates Sealine תיתן מקום רחב לכנסים, ותציע לוח זמנים מחוץ לעונות המסורתיות. ההפלגה הראשונה מתוכננת לצאת מנמל דובאי ב-01 באפריל 2024 (סימן למתיחה?), לקראצ'י – עיר הנמל הראשית של פקיסטן, לזכר הטיסה הראשונה אי פעם של חברת התעופה שהתקיימה באוקטובר 1985.

מסלולי השייט ומערכת ההזמנות יהיו פתוחים לקהל החל מה-31 ביוני (יש רק 30 ביולי). אוניות חברת הקרוזים Emirates Sealine יעגנו בנמלי שייט מרכזיים, כולל מסלול שייט מארה"ב לניו זילנד – בתמיכת הרשת העצומה של חברת התעופה.

קפטן ג'ק שאללו (Jack Shallow), שמונה לחברת Emirates Sealine, אמר: "אמירייטס אינה זרה לים, לאחר שהייתה קשורה למרוצי סירות מנוע בדובאי של Emirates Team New Zealand ולצוות SailGP של Emirates Great Britain. טכנולוגיה חדשנית, בינה מלאכותית ועוד יהיו בפיתוח האוניות שלנו מדור העתיד אנו עובדים על מסלולים שלא נחקרו עד כה וחוויות של פעם בחיים. נפעיל אוניות ייחודיות כדי לקיים את ההבטחות שלנו ללקוחותינו".

קיימות ימית תהיה בסדר העדיפויות המרכזית של חברת Emirates Sealine והיא תעבוד עם ספקים בפיתוח דלק ימי בר קיימא (SMF), פאנלים סולאריים, מיחזור וניהול פסולת.

הנוסעים של אמירייטס, שיגיעו בסטייל מרחבי הרשת העולמית לדובאי, יועברו במכוניות חשמליות מותאמות לנמל דובאי וילוו אל החדרים היוקרתיים בסיפון. בצי האוניות יהיו ארבעה סוגי חדרים המציעים רמות מגוונות של מרחב, שירותים ויוקרה. פרטים על מוצרים ושירותים נוספים יפורסמו בעתיד. במהלך החודשים הקרובים, Emirates Sealine תגייס צוות של אלפי עובדים ומומחים עם מגוון מיומנויות ומומחיות לניהול ותפעול הצי. הנוסעים יזכו לאירוח המובהק של חברת התעופה.

Exit mobile version