Site icon IAS

אמירייטס פותחת טרקלין חדש לנוסעים צעירים ללא ליווי

טרקלין אמירייטס הססגוני המיועד לנוסעים צעירים ללא ליווי. צילום אמרייטס

אמירייטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי ואחת מחברות התעופה היוקרתיות בעולם, בעוד מהלך ייחודי ופורץ דרך – טרקלין חדש לנוסעים צעירים הטסים בחברת התעופה ללא ליווי.

הקטינים ללא ליווי יכולים כעת להירגע ולהמתין לטיסתם בטרקלין משודרג חדש שהוקדש עבורם בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי, הממוקם ליד טרקלין המחלקה הראשונה של אמירייטס ב-Concourse B. הטרקלין פתוח 24/7, ומציע משחקי וידאו מהנים, משקאות וחטיפים, פינות ישיבה נוחות, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרי רחצה המיועדים לילדים.

דיילת חברת אמירייטס מציעה את שירותיה לילדים בטרקלין הייעודי. צילום אמירייטס
דיילת חברת אמירייטס מציעה את שירותיה לילדה בטרקלין הייעודי. צילום אמירייטס

הורים או אפוטרופוסים שהזמינו מראש את שירות הקטינים של אמירייטס, ייפרדו מהילדים בטרמינל 3 של נמל התעופה של דובאי, שם צוות חברת התעופה יבצע עבורם צ'ק-אין לטיסותיהם באזור טרקלין מיוחד לקטינים ללא ליווי, הממוקם בין אולמות הצ'ק-אין של מחלקת תיירים ומחלקת עסקים.

לאחר השלמת הליך הצ'ק-אין, אחד מחברי צוות החברה ילווה את הנוסעים הצעירים לדלפק בדיקת הדרכונים והאבטחה, והלאה לטרקלין היציאה הייעודי במתחם האווירי, ובהמשך, מהטרקלין לשער העלייה למטוס. הנוסעים הצעירים ייהנו מעדיפות עלייה למטוס, וצוות המטוס של אמירייטס יחכה לקבל את פניהם בדלת המטוס, ולעזור להם למצוא את מושביהם ולהתמקם לטיסה.

הכניסה לטרקלין אמירייטס המיועד לנוסעים צעירים ללא ליווי. צילום אמרייטס

בטיסה, הנוסעים הצעירים ייהנו מארוחות ילדים וחטיפים, צעצועים וערכות פעילות, ואוזניות בגודל המתאים לילדים כדי ליהנות ממבחר של למעלה מ-50 סרטי דיסני ולמעלה מ-130 ערוצי טלוויזיה עבור ילדים. אמירייטס מציעה כעת גם צעצועים 'מגניבים' המיועדים לקחת הביתה, בהשראת Expo 2020 Dubai וכוללים מודלים של מטוסי החברה. כל הצעצועים והאביזרים עשויים מחומרים ממוחזרים.

גם נוסעים צעירים בטיסות המשך מדובאי יקבלו את השירות. צוות חברת אמירייטס יפגוש וילווה אותם מהטיסה לאחד הטרקלינים הייעודיים לקטינים ללא ליווי, בזמן שהם ממתינים לטיסה הבאה שלהם. ניתן להזמין את השירות החדש לילדים בגילאי 11- 5, הטסים ללא מבוגר. בנוסף, ניתן להזמין את השירות גם לנוסעים צעירים בגילאי  15 – 12.

למידע נוסף, לחצו כאן

פינת פינוקים לילדים בטרקלין אמירייטס, בנמל התעופה של דובאי. צילום אמירייטס
מבט נוסף על טרקלין הילדים המרשים של אמירייטס בדובאי. צילום אמירייטס
Exit mobile version