Site icon IAS

אמירייטס נערכת להפעלת טיסות לישראל

מטוס A380 של אמירייטס. צילום Depositphotos

אמירייטס (Emirates) מאיחוד האמירויות נערכת להפעיל טיסה יומית ישירה לישראל, החל מינואר 2021. חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי היא אחת מחברות התעופה הטובות בעולם הפועלת בסטנדרטים גבוהים. החברה הטיסה 56 מיליון נוסעים בשנים 2019-2020. מחזיקה צי של 270 מטוסים, מפעילה טיסות ל-250 יעדים ומעסיקה כ-60,000 עובדים.

חברת הקייטרינג של אמירייטס (Emirates Flight Catering -EKFC) , אחת מהגדולות בעולם המציעה שירותי מזון לכ-100 חברות תעופה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת  CCL Holdings לשם ייצור אוכל כשר.

החברה החדשה, ששמה  Kosher Arabia צפויה להתחיל לייצר בינואר 2021. האוכל הכשר מיועד למטוסי החברה ולמגזר האירוח והאירועים ברחבי אזור המפרץ. המזון יהיה בעל תקן של חטיבת הכשרות של האיחוד האורתודוכסי (OU).

מסעיד מוחמד (Saeed Mohammed), מנכ"ל חברת הקייטרינג: " עד לרגע זה החברה הציעה ארוחות כשרות במטוסים באמצעות ספק חיצוני. כעת אנו מעריכים שהביקוש למזון כשר באיחוד האמירויות יגדל במהירות. השותפות החדשה שלנו תאפשר כעת ייצור מקומי למטוסים ולמסעדות כשרות בדובאי וביעדים נוספים באיחוד האמירויות.

איחוד האמירויות הוא ביתם של אנשים מכ- 200 מדינות ומכל שכבות האוכלוסייה, כולל קהילה יהודית משגשגת. בספטמבר 2019 הודיעה איחוד האמירויות על הקמת מתחם בין-דתי באבו דאבי, בו קיים בית כנסת יהודי, כנסייה נוצרית ומסגד מוסלמי.

 

Exit mobile version