Site icon IAS

אמירייטס מחדשת טיסות ומרחיבה פעילות בארה"ב

אימירייטס: תשיק טיסות לישראל החל מיוני 2022 צילום אמירייטס

אמירייטס (Emirates)  חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי הודיעה כי תחדש את טיסותיה הישירות לסיאטל (החל מה -1 בפברואר), דאלאס וסן פרנסיסקו (החל מה -2 במרץ), ותציע ללקוחותיה טיסות המשך נוחות דרך דובאי ליעדים פופולריים באזור המזרח התיכון, אפריקה ואסיה.

תוספת שלושת היעדים תביא את רשת קווי התעופה של אמירייטס לצפון אמריקה לעשרה יעדים בעקבות חידוש השירות לבוסטון, שיקגו, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק JFK, טורונטו וושינגטון די.סי.

הטיסות מ / אל סן פרנסיסקו תופעלנה 4 פעמים בשבוע באמצעות מטוסי בואינג ER 777-300 של אמירייטס, הטיסות ל / מסיאטל (תופעלנה 4 פעמים בשבוע) ודאלאס (3 פעמים בשבוע) באמצעות מטוסי בואינג LR777-200, בתצורת שתי מחלקות: 38 מושבי מיטה במחלקת עסקים ו- 264 מושבים מעוצבים ארגונומית במחלקת תיירים.

חברת התעופה תגדיל תדירויות לניו יורק, לוס אנג'לס וסאו פאולו. החל מה-1 בפברואר, אמירייטס תפעיל שתי טיסות יומיות לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​(JFK) וטיסה יומית ללוס אנג'לס (LAX). ללקוחות אמירייטס יש גם גישה נוחה לערים נוספות בארה"ב באמצעות הסכמי שיתוף עם חברות התעופה Jetblue ו- Alaskan Airlines.

בדרום אמריקה, אמירייטס תפעיל טיסה שבועית חמישית לסאו פאולו (החל מה -5 בפברואר) ותציע ללקוחותיה טיסות המשך ל -24 ערים אחרות בברזיל באמצעות הסכם שיתוף הפעולה עם חברת התעופה GOL , Azul ו- LATAM.

מטוס הפרחים של אמירייטס בגן הפרחים דובאי מירקל גרדן .Depositphotos

אמירייטס התחילה את פעילותה בבטחה ובהדרגה ברחבי הרשת שלה וכיום היא משרתת 114 יעדים בשש יבשות. דובאי נותרה אחד מיעדי הנופש הפופולאריים בעולם, במיוחד בעונת החורף, ממנה נהנו עד לפני הסגר השלישי גם עשרות אלפי ישראלים. העיר פתוחה למבקרי עסקים ופנאי בינלאומיים. מחופים ספוגי שמש ופעילויות מורשת ועד מתקני אירוח ופנאי ברמה עולמית, דובאי מציעה מגוון חוויות ברמה עולמית. זו הייתה אחת הערים הראשונות בעולם שקיבלו חותמת מסעות בטוחים מטעם מועצת הנסיעות והתיירות העולמית (WTTC) – שתומכת בצעדים המקיפים והיעילים של דובאי להבטחת בריאות האורחים ובטיחותם.

אמירייטס מציעה ללקוחות גמישות וביטחון לתכנון נסיעתם. לקוחות הרוכשים כרטיס טיסה לנסיעה עד לתאריך ה- 30 ביוני 2021 או לפני כן, יכולים ליהנות מתנאים ואופציות של שינוי תאריכי הטיסות שלהם או להאריך את תוקף הכרטיס שלהם לשנתיים. מידע נוסף כאן.

אמירייטס מציעה גם ביטוח נסיעות מורחב הכולל מקרים של תחלואה בקורונה, עבור כל כרטיסי הטיסה שנרכשו החל מה-1 בדצמבר 2020 ללא עלות נוספת (לכתבה מורחבת בנושא)

Exit mobile version