Site icon IAS

אמירייטס: חברת התעופה המובילה בעולם לשנת 2020 בשלוש קטגוריות

אמירייטס מחדשת את פתיחת הטרקלינים בעולם. צילום אמירייטס

אמירייטס (Emirates)  חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי זכתה בשלוש קטגוריות במסגרת תחרות World Travel Awards: מחלקת תיירים, תוכנית הנוסע המתמיד וטרקלין מחלקת העסקים הטובים בעולם.

תחרות World Travel Awards המתקיימת בכל שנה ידועה כאוסקר של ענף התעופה, הנסיעות, התיירות והאירוח. הזוכים מתחרים בקטגוריות שונות בכל ענף. התחרות נוסדה ב-1993 בכדי להודות, לתגמל ולחגוג מצוינות בתעשייה ומציינת השנה 27 שנות פעילות.

מוקדם יותר החודש, במסגרת תחרות World Travel Awards, אמירייטס גם קיבלה ארבעה פרסים עולמיים אזוריים עבור מותג התעופה המוביל במזרח התיכון: טרקלין התעופה המוביל במזרח התיכון של מחלקת עסקים; תוכנית הנוסע המתמיד המובילה של חברת תעופה במזרח התיכון ואתר האינטרנט המוביל של חברת תעופה במזרח התיכון.

חברת התעופה אמירייטס זכתה בדירוג הגבוה ביותר בקטגוריות הגלובליות והאזוריות, בהתבסס על שיעור הצבעה שיא של צרכני התיירות, עדות למאמציה המתמשכים והגישה הממוקדת להעצים את חוויית הלקוח ללא הרף למרות האתגרים שמציבה המגיפה העולמית.

בשבועות האחרונים חברת אמירייטס זכתה בפרסים נוספים במסגרת תחרות ביזנס טרוולר במזרח התיכון (Business Traveller Middle East Awards) ; חברת התעופה הטובה ביותר לשנת 2020 בטקס The Sun Travel Awards, חברת התעופה הטובה ביותר לטיסות ארוכות טווח במסגרת פרסי The Times ו- The Sunday Times Travel Awards, בנוסף דורגה כחברת התעופה הבטוחה ביותר בעולם בשל תגובתה למגפת ה- COVID-19 על פי ברומטר הנסיעות הבטוחות.

מטוס חברת אימירייטס. צילום אתר החברה

אמירייטס פותחת מחדש את הטרקלינים שלה ברחבי העולם

אמירייטס הודיעה השבוע כי היא מתכננת לפתוח מחדש את טרקליני נמלי התעופה מלבד נמל התעופה הבינלאומי בדובאי, עם אמצעי בריאות ובטיחות נוספים, כולל ארוחות א-לה-קארט.

הטרקלין בקהיר יהיה הראשון להיפתח ובשבועות הקרובים יפתחו טרקלינים גם ביעדים נוספים, ביניהם ניו יורק JFK ומנצ'סטר. אמירייטס הציגה פרוטוקולי בריאות ובטיחות משופרים לקראת פתיחת הטרקלינים.

קונספט המזנון הפתוח ישתנה לשירות א-לה-קארט עם תפריטים ללא מגע המופעלים באמצעות קוד QR. לאורך כל היום, צוות הטרקלין יחטא כל מושב ושולחן לאחר עזיבת הלקוחות. בנוסף, הטרקלין כולו יעבור חיטוי יסודי באופן קבוע.

צוות הטרקלין יעטה מסכות ויפעל על פי הנחיות של רחוק חברתי. כדי להבטיח את בטיחות המזון, צוות הקייטרינג יעטה מסכות, כפפות וציוד מגן אישי (PPE). עיתונים, כתבי עת וחומרי קריאה אחרים לא יהיו זמינים כדי למזער את הסיכון להידבקות במגע.

טרקלין האמירויות בטרמינל B בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי פתוח גם עם שירות מחודש ואזור ייעודי למחלקה ראשונה. בחודשים האחרונים אמירייטס מציגה שירותים שמטרתם לספק ללקוחות חוויית נמל תעופה בטוחה וחלקה. המעבר הביומטרי המשולב בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי היא האחרונה במגוון היוזמות של אמירייטס, המאפשרת ללקוחות לעבור מצ'ק-אין לאולמות היציאה על ידי זיהוי פנים בלבד.

מדיניות ההזמנות של אמירייטס מציעה ללקוחות גמישות וביטחון לתכנן את נסיעתם. לקוחות הרוכשים כרטיס אמירייטס לטיסות עד ה- 31 במרץ 2021, יכולים לשנות את תאריכי הנסיעות שלהם או להאריך את תוקף הכרטיס שלהם לשנתיים.

מבט נוסף על טרקלין מחלקת העסקים המצטיינת של אמירייטס. צילום אמירייטס
Exit mobile version