Site icon IAS

אל על נערכת להפעלת טיסות חילוץ

מטוס בואינג 737-900 של אל על. צילום יח"צ

לאור המצב הביטחוני וברקע שינויים בפעילותן של חברות התעופה השונות, קיבלה היום הנהלת אל על באישור דירקטוריון החברה, החליטה כי בכל מקרה ותחת כל מצב בו ניתן יהיה לטוס – אל על תשמר את נתיבי האוויר לישראל וממנה פתוחים. במקביל אנו נערכים לטיסות חילוץ של ישראלים ביעדים מהם לא ניתן יהיה לשוב ארצה.

דויד ברודט יו"ר דירקטוריון אל על: "שמירת נתיבי האוויר לישראל וממנה פתוחים, ניצבים בראש מעייננו והיא גם מרכיב חשוב בביטחון הלאומי. כל עוד ניתן יהיה לטוס בהתאם להנחיות הביטחוניות, רשות התעופה האזרחית ורשות שדות התעופה, אל על תבצע את המשימה, עובדי אל על יעשו הכול כדי לאפשר פעילות פתוחה של תעבורה אווירית לישראל וממנה "

אביגל שורק מנכ"ל אל על: "אל על נחושה לפעול בכל דרך על מנת למלא את תפקידה כחברת התעופה הלאומית ולהבטיח כי ישראל לא תהפוך לאי במצור. אנו עומדים בקשר הדוק עם גורמי הביטחון, התעופה האזרחית ורשות שדות התעופה ופועלים בהתאם להנחיות. ביטחון הנוסעים והצוותים ניצבים בראש סדר העדיפויות. במקביל אנו נערכים לטיסות חילוץ של ישראלים ביעדים מהם לא ניתן יהיה לשוב ארצה כפי שעשינו פעמים רבות בעבר. אני גאה במיוחד באנשי אל על, אשר מוכיחים כי גם בשעות קשות יש על מי לסמוך."

Exit mobile version