Site icon IAS

אל על זכתה בשני פרסים, למצוינות בשירות וחווית לקוח

אל על מציגה זכייה כפולה בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח. צילום יח"צ אל על

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז היום (ג') על חברת אל על כזוכה במקום הראשון בשני פרסים במסגרת התחרות למצוינות בשירות, המתקיימת מידי שנה. הפרסים היוקרתיים הוענקו לנציגי חברת אל על, על מצוינות בשתי קטגוריות: מקום ראשון בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" ומקום ראשון בקטגוריית "השירות ביציאה ממשבר". בנוסף זכתה אל על במקום השני בקטגוריית "פשטות בשירות". הזוכים הוכרזו היום במסגרת כנס "שירות וחווית לקוח 2023" שנערך במעמד בכירי החברות המובילות במשק.

סמנכ"ל בכיר ללקוחות, שירות וחווית לקוח, אורן כהן בוטנסקי: "בשנתיים האחרונות שמנו לעצמנו למטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחווית הלקוח. המפתח שלנו בשירות הוא יחס אישי ואכפתיות של הצוותים בקרקע ובאוויר, בארץ ובעולם. אל על מהווה דוגמה לחברה שבה הסינרגיה בין החטיבות השונות בחברה הכרחית לשם הוצאת טיסה. במקום זה אנחנו יודעים לתת את הערך המוסף שלנו, על מנת שהלקוח ירגיש הכי בבית בעולם.אל על מובילה היום אג'נדה של שירות יוזם, זמין, שקוף והוגן. והסלוגן "משהו טוב קורה באל על" שקבעו לקוחותינו, מבוסס על עשייה משמעותית בתחום השירות וחווית הלקוח. אנחנו מבינים שעובדים מאושרים הם המפתח ללקוחות ממליצים ולחברה משגשגת וזו דרך החיים שלנו. היום, כולם מרגישים שאל על היא לא חברת תעופה המעניקה שירות – אלא חברת שירות המתמחה בעולם התעופה".

העבודות שהוגשו לתחרות ע"י חברת אל על נכתבו על ידי עובדי החברה בתפקידים שונים. העבודות מספרות על המסע המאתגר שאל על עברה בשנתיים האחרונות: האתגרים שבדרך, היציאה מהמשבר הגדול בתולדותיה, ועד להקמת מערך שירות מהמורכבים והמתקדמים בישראל, שממשיך לקצור שבחים ולקטוף פרסי שירות רבים בארץ ובעולם.

תחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח נערכת זו השנה ה-20, והיא נחשבת לתחרות מהמובילות בארץ בתחומי השירות וחווית הלקוח, אליה ניגשים בכל שנה עשרות ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות. כל מהלך שהוצג במסגרת התחרות משתייך לקטגוריה מסוימת, בין היתר: השירות כשותף אסטרטגי, פשטות בשירות, שירות ביציאה ממשבר, שירות בעולם המוקדים, השירות במגזר הציבורי, הטכנולוגיה בשירות ועוד.

מטרת התחרות היא ליצור תחרות הוגנת, שקופה ובעלת שם שמטרתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה. חבר השופטים של התחרות מונה כ-70 שופטים בניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, נושאי משרה בכירה, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה העוסקים בהוראה פעילה במוסדות להשכלה גבוהה. הם קובעים בכל קטגוריות אילו חברות עולות לגמר ולאחר מכן איזו חברה זכתה בכל קטגוריה.

Exit mobile version