בהמשך להודעת החברה בחודש מאי בה עדכנה אל על על האצת תהליך ההחזרים ללקוחות, החברה מעדכנת כי תהליך ההחזרים בישראל הושלם עבור לקוחות שהשיבו לפניית החברה וביקשו לקבל החזר או שובר זיכוי למימוש עתידי.
בנוסף לפניות שבוצעו ללקוחות, אל על מבקשת מלקוחות שטרם בחרו בין מסלולי ההחזר השונים להיכנס לאתר אל על ולהגיש בקשה להחזר או לבחור שובר זיכוי למימוש עתידי על פי בחירתם. לקוחות שרכשו דרך סוכן הנסיעות מוזמנים לפנות לסוכן ממנו רכשו את הכרטיס ולהגיש את הבקשה דרכו.
הליך השבת הכספים ללקוחות הינו מורכב והוא חייב להיות מדויק ופרטני לגבי כל לקוח ולקוח ודורש גם עבודה מול הבנקים וחברות כרטיסי האשראי על מנת לבצע את ההחזר (שגם להם ישנו זמן עיבוד של בקשות).
לשאלות ובירורים נוספים בנושא זה, אל על מזמינה לקוחות לפנות ישירות למייל askelal@elal.co.il לצורך המשך טיפול על ידי החברה.