Site icon IAS

אל על: החלפת מהלומות בין ההנהלה לטייסים

צוות אל על מתכנונן לטיסת החילוץ ממלבורן אוסטרליה. צילום אל על

אתמול (ה') פרסמנו כי חברת אל על החליטה להוציא 500 עובדים נוספים לחל"ת מתוכם 100 טייסים. בתגובה נמסר היום מוועד הטייסים שהחברה מנסה להפיל את האשמה על הטייסים ולברוח מאחריות וטוענים כי אוליגרכים רוסים בעלי אזרחות ישראלית מתעניינים בחברה ויש לאפשר לבעלי הון חדשים להזרים הון לחברה. "לצערנו דירקטוריון החברה ממשיך לעסוק בהצלת בעלת השליטה בניגוד גמור לחובתו הציבורית להצלת החברה."

מחברת אל על נמסר:

"בהמשך להודעת וועד הטייסים, החברה התכוונה להפעיל טיסות מטען חיוני בחודש יולי כפי שעשתה זאת גם בחודשים הקודמים. מסוף יוני, טייסי החברה סירבו לאייש את הטיסות וכל פניות החברה לטייסיה לאייש טיסות אלה לא נענו במשך ארבע ימים רצופים ואחרי מאות פניות. במקביל וועד אצ"א סירב לפניות החברה להירתם לתוכנית ההתייעלות שהינה תנאי המדינה לסיוע, בכל מתווה שייבחר, על מנת לחלץ את החברה מהמשבר בו מצוי כל ענף התעופה.

הניסיון להסיט את הדיון בצורך להבראה לדיון במבנה האחזקות של החברה אינו ראוי. לאור חוסר היכולת להפעיל את הטיסות החברה התאימה את מצבת כוח האדם הפעיל בה. אנו לא נגרר לשיח מתלהם ולא מכבד בתקשורת מתוך אחריות ליום בו נגיע להבנות ותמצא הדרך להציל את חברת אל על.

מנכ"ל אל על וצוות ההנהלה נחושים להגיע לסיכום על מתווה סיוע מהמדינה, שיאפשר לאל על לשוב בהדרגה לפעילות סדירה ומשמעותית.  התנאי לסיוע לה הוא חתימה על הסכם התייעלות עם ההסתדרות והעובדים, לרבות הטייסים."

Exit mobile version