Site icon IAS

אליטליה תפעיל 2 טיסות שבועיות לרומא החל מחודש ספטמבר

מטוסי אליטליה. צילום יח"צ

ללוח הטיסות של אליטליה יתווספו בספטמבר טיסות ישירות מרומא לארגנטינה,יפן, ישראל ואלג'יריה שנדחו מאמצע אוגוסט לתחילת ספטמבר, בשל מגבלות הנסיעה לאותן מדינות. אליטליה תחדש גם את פעילות הטיסות הפנימיות מרומא פיומיצ'ינו לורונה. ממילאנו, בספטמבר אליטליה תחדש את פעילות הטיסות ממילאנו לינאטה-פרנקפורט, כמו גם טיסות ממילאנו מלפנסה לניו יורק, שנדחו מאמצע אוגוסט לתחילת החודש שלאחר מכן. בספטמבר תגדיל אליטליה את מספר תדירויות הטיסות בנתיבי טיסה בינלאומיים ופנימיים בתוך איטליה.

באוקטובר, אליטליה מתכננת לחדש את הטיסות מלינטה מילאנו לדיסלדורף ולנמל התעופה אורלי בפריז, כמו גם להגדיל את תדירות הטיסות בקווים פנימיים ובינלאומיים מרומא ומילאנו.

חברת התעופה תפעיל באוקטובר כ- 1,630 טיסות בשבוע ל -45 שדות תעופה, בהם 19 פנימיים באיטליה, ובכך תגדיל את פעילותה ב -46% ממה שתוכנן לחודש זה לפני תחילת מגיפת הקורונה. החל מתחילת ספטמבר אליטליה תפעיל טיסות מרומא פיומיצ'ינו לבואנוס איירס (4 טיסות שבועיות שיוגדלו ל -6 באוקטובר), טוקיו האנדה, אלג'יר (6 טיסות בשבוע לכל שדה תעופה), תל אביב ( 2 טיסות שבועיות) וברשת המקומית, חברת התעופה תחדש את השירותים מרומא לוורונה (4 טיסות יומיות).

חברת התעופה תגדיל גם החל מה -1 בספטמבר את מספר הטיסות מרומא לז'נבה, בריסל, ניס, תוניס (מ -14 ל -20 טיסות בשבוע לכל שדה תעופה), ציריך (בין 10 ל -14 טיסות בשבוע) וקהיר (בין 6 ל- 10 טיסות בשבוע). עלייה נוספת בתדירויות צפויה בספטמבר ביעדים פנימיים בתוך איטליה, כמו רומא פיומיצ'ינו-מילאנו לינאטה, שיעלו מ -10 ל -22 טיסות ביום (14 בסופי שבוע), ומרומא פיומיצ'ינו לגנואה, בארי ורג'יו קלבריה, תדירות הטיסות תוכפל מ- 2 ל 4 טיסות ביום מכל שדה תעופה.

החל מה -1 באוקטובר תגדיל אליטליה את מספר הטיסות מרומא לתל אביב (בין 4 ל -10 טיסות הלוך ושוב, בין 2 ל 5 טיסות בשבוע ימריאו מתל אביב), אמסטרדם (מ -14 ל -24 טיסות שבועיות הלוך ושוב), טיראנה (בין 14 ל -20 טיסות  שבועיות, הלוך ושוב) וג'נבה (מ -20 ל 28 טיסות בשבוע הלוך ושוב). עלייה נוספת במספר הטיסות צפויה בקווים פנימיים מרומא לנאפולי ופירנצה (בין 2-4 טיסות יומיות לשני שדות התעופה).באוקטובר אליטליה תפעיל בסך הכל 1,100 טיסות שבועיות בין נמל התעופה פיומיצ'ינו ברומא ל -42 יעדים פנימיים באיטליה וליעדים בינלאומיים.

משדה התעופה לינאטה שב​​מילאנו, החל מתחילת ספטמבר, אליטליה תחדש את הטיסות הבינלאומיות לפרנקפורט (14 טיסות בשבוע הלוך ושוב) ותגדיל את מספר הטיסות בקווים שמגיעים ממילאנו לינאטה ללונדון הית'רו, פריז שארל דה גול (מ- 2 ל -4 טיסות ביום משני שדות התעופה) ובריסל (בין 12 ל -24 טיסות בשבוע הלוך ושוב). בחודש ספטמבר תתחיל חברת התעופה גם את טיסותיה בין מילאנו מלפנסה לניו יורק (6 טיסות בשבוע הלוך ושוב).

מטוס אליטליה. צילום יח"צ

אליטליה תפעיל כ- 670 טיסות שבועיות ממילאנו ל-19 יעדים

החל מאוקטובר, אליטליה מתכננת לחדש את הטיסות הבינלאומיות  לדיסלדורף (24 טיסות בשבוע הלוך ושוב) ולאורלי שבפאריז (14 טיסות בשבוע). חברת התעופה תכננה גם עלייה בפעילות הטיסות החל מה -1 באוקטובר משדה התעופה לינאטה מילאנו לאמסטרדם ופרנקפורט (בין 14 ל -24 טיסות שבועיות בשני שדות התעופה). מבחינת טיסות פנימיות אליטליה תגדיל את פעילות הטיסות משדה התעופה לינאטה לבארי ונאפולי (מ- 4 ל 6 טיסות ביום בשני שדות התעופה). באוקטובר תפעיל אליטליה בסביבות 670 טיסות שבועיות בין מילאנו ל -19 יעדים. כל השינויים בפעילות הטיסות של  אליטליה בחודשים ספטמבר ובאוקטובר יתעדכנו  במערכות אליטליה והודעות ישלחו לנוסעים במהלך השבוע הבא.

בהתאם לחוקים הקיימים, כל מטוסי אליטליה מחוטאים במוצרי ניקוי חזקים המופעלים מדי יום, ובזכות מסנני HEPA ומערכת זרימה אנכית, האוויר בקבינת הנוסעים  לא רק מחודש כל שלוש דקות, אלא שהוא גם 99.7% מטוהר, בדיוק כמו בחדר רפואי סטרילי. כל הנוסעים נדרשים גם למלא טופס אישור לפני העלייה למטוס, המאשר כי לא היו להם קשר הדוק עם אנשים שאובחנו כנשאי נגיף הקורונה. בנוסף, הנוסעים חייבים לעטות מסכות פנים מההגעה לשדה התעופה ובמהלך הטיסה, תוך התחשבות בכך שהם צריכים להביא מספר מתאים של מסכות מגן בהתאם למשך הטיסה, מכיוון שיש צורך להחליף את המסיכה הישנה במסיכה חדשה כל 4 שעות.

Exit mobile version