Site icon IAS

אליטליה תחדש את הטיסות לארגנטינה וברזיל

מטוס אליטליה. צילום יח"צ

אליטליה, חברת התעופה הלאומית של איטליה, תחדש את טיסותיה לארגנטינה וברזיל החל מאמצע חודש דצמבר 2020. בעוד ארץ המגף נכנסה שוב לסגר בעקבות עלייה במספר חולי קורונה, אליטליה מתכננת לחדש את הטיסות לסאו פאולו ובואנוס איירס לאחר הפסקה של 9 חודשים. אליטליה תפעיל טיסה שבועית ליעדים במטוס 777-200ERs. מטוסי התובלה של החברה מאפשרים לה לשלב את הפעילות ולחדש את הטיסות הטראנס אטלנטיות.

החל מה-15 בדצמבר, הטיסות לסאו פאולו תופעלנה בהסכם קוד שר עם GOL, חברת התעופה הברזילאית. הטיסה מרומא תמריא בשעה 22:05 ותנחת בסאו פאולו בשעה 06:25 למחרת. הטיסה מסאו פאולו תמריא בשעה 16:05 ותנחת ברומא בשעה 07:15 שעון מקומי. טיסות המשך עם GOL לכ-40 יעדים.

ב-19 בדצמבר תופעלנה הטיסות לבואנוס איירס, בהסכם קוד שר עם Aerolineas Argentinas. הטיסה לבואנוס איירס תמריא ב-21:50 ותנחת בשעה 08:00. הטיסות חזרה תצאנה בשעה 14:05 ותגענה לרומא בשעה 07:00 למחרת. טיסות המשך עם Aerolineas Argentinas ל-33 יעדים.

באמצע חודש אוקטובר דיווחנו כי (Italia Trasporto Aereo (ITA החליפה את אליטליה על פי צו ממשלת איטליה. החברה החדשה יוצאת לדרך עם הון מניות בשווי 20 מיליון אירו, שכולו בידי הממשלה ותקציב של 3 מיליארד אירו. לעת עתה מדובר בחברה וירטואלית מכוון שנדרשת תוכנית והערכה של הנציבות האירופית, שתצטרך לאשר את הסיוע הממשלתי. כרגע לחברת התעופה משרד ראשי בעיירה פיומיצ’ינו, ליד נמל התעופה הבינלאומי של רומא ועל פי הצו הדירקטוריון שהורחב ל-9 חברים רשאית להקים משרדים משניים וסניפים באיטליה ומחוצה לה.

Exit mobile version