Site icon IAS

אלאייה וילג' פולג: לא עוד בית מלון

כפר הנופש אלאייה וילג' פולג. צילום מאיה ברק

בסמוך לשמורת הטבע פולג, במרחק צעדים ספורים מחוף הים, נפתחה פנינה חדשה, כפר גלישה ו- WELLNESS העונה לשם אלאייה וילג'. אלאייה מספקת חווית אירוח ייחודית, הכוללת מגוון סדנאות המחברות בין גוף ונפש, בין אינדיבידואל לכלל ובין אדם לאדמה.

כשהחברים הוותיקים דן נפתלי ורונן מניפז חלמו להקים קהילה ולתת לה חוויה שונה מבתי המלון הקלאסיים שכולנו מכירים, הם חלמו את אלאייה. יחד עם רשת Selina עבדו להגשמת החלום: במשך שלוש שנים חיפשו את הלוקיישן המושלם, אנשי המקצוע הטובים ביותר שיהיו המארחים של הבית וקונספט מהודק, אבל אחרי שמצאו את שלושת חלקי הפאזל, נולד מקום חדש וקסום: אלאייה וילג' פולג, מקום המחבר בין אירוח וקהילה, תוכן ואמנות.

בעלי המקום, דן ורונן, הם שני יזמים ותיקים, העוסקים בתחומי ההייטק, הנדל"ן הקמעונאות וחיי הלילה. לאחר שהקימו ביחד יותר מ-20 מקומות בילוי, החליטו להמציא את עצמם מחדש, ויחד עם רשת ,Selina רשת האירוח והנופש הבינלאומית, החליטו להקים מקום אחר, מקום שהחוויה בו תהיה שונה מבתי המלון שאנחנו מכירים, מקום שכל מי שנכנס אליו, מהר מאוד נכנס לקהילת אלאייה.

החיבור בין רשת Selina ובין דן נפתלי ורונן מניפז, הרגיש טבעי, כאשר אלו הביאו איתם את הידע והניסיון בתחום המלונאות והשיווק. בין שני הצדדים קיימת היכרות רבת שנים, שלראשונה קיבלה ביטוי בצורת כפר נופש ייחודי המחבר בין אנשים. ההגדרה של "בית" היא לא במקרה, מפני שהאורחים שנכנסים ל"בית של אלאייה", חשים את החוויה כבר משלב הצ'ק אין.

כפר הנופש אלאייה וילג' פולג. צילום מאיה ברק

בשירות הקבלה אין דלפק כמצופה, אלא סלון בו מארחי המלון מקבלים את האורחים, ומספרים אודות החוויה והתכנים שיחוו בעת השהות במקום. לאחר שלב הצ'ק אין, כל אורח מלווה ע"י הצוות לחדרו, ובבית כמו בבית, מחכים לאורחים ספרים בשידה שליד המיטה. כל אלמנט קטן שכזה, בונה חווית אירוח שלמה שרוצה להגיד: "חיכינו לכם, איזה כיף שהגעתם אלינו".

לצד חווית האירוח עליה אחראי בן אסט, המאפיין הבולט ביותר באלאייה הוא התוכן. אורחי אלאייה לא נהנים רק ממיקום על חוף הים ואוכל טוב, אלא מחוויה שלמה של סדנאות ותוכן. לפני כל סופ"ש מתפרסם מראש לו"ז, הכולל את הסדנאות והתכנים לאותם הימים. לאורחים עומדת האפשרות לקחת חלק בכל הפעילות המתקיימות בזמן השהות שלהם. או להצטרף לחלקים נבחרים לפי העדפתם.

האוכל במקום תוכנן ומבושל ע"י השף דידי מצרי, של מסעדת "מטבח לילה" והוא מתאפיין באוכל צמחוני וטבעוני עשיר וביתי. השהות במקום כוללת ארוחת בוקר וערב, כאשר נוסף על הארוחות המוגשות, אשר איכותם מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה והתוכן במקום, לאורך כל שעות היום פתוחה במקום "צרכניה", בה ניתן לרכוש אוכל, נשנושים ושתיה. נוסף לכל אלו, בחנות ניתן לרכוש כל מה שצריך להשלמת החוויה במקום, מתמציות על בסיס צמחים ועד פריטי אומנות בתוצרת מקומית.

על עיצוב המקום אמונים מעצב הפנים, רמי רומנו, אשר עיצב חנויות בוטיק, מסעדות ומלונות ברחבי העולם, והאומנית והמעצבת הוותיקה, איה צאלים, חלוצה ביצירת אירועי חוץ אלטרנטיביים בישראל, והינה ממובילות הענף.

המחיר ללילה הינו החל מ-600 ₪ באמצע שבוע         המחיר ללילה הינו החל מ-1300 ₪ בסופ"ש

כפר הנופש אלאייה וילג' פולג. צילום מאיה ברק

אודות המייסדים

דן נפתלי: איש עסקים, יזם ומשקיע, איש חיי לילה לשעבר שהקים את קבוצת NOX, אחת מהקבוצות הגדולות בארץ בתחום חיי הלילה אשר בבעלותה מעל עשרה ברים, מסעדות ומועדונים בתל אביב. בשנים האחרונות נמצא דן בדירקטוריון קבוצת BIG ומנהל את הפמלי אופיס של משפחתו, משפחת נפתלי, המשקיעה בחברות טכנולוגיה, רפואה ותיירות.

רונן מניפז: איש עסקים, יזם משקיע אנג׳ל בתחום הטכנולוגיה והנדל"ן, השקיע בעשרות חברות וייסד את קבוצת M51 עם שותפיו המחזיקה בפורטפוליו של עשרות חברות היי טק  בגיימינג, אד טק, פינטק וAI. M51 והייתה מעורבת בהנפקות ואקזיטים של עשרות חברות ישראליות. ב2020 הקים את Voyage קפיטל קרן השקעות בתחום התיירות האלטרנטיבית, הנחשבת לראשונה מסוגה ומובילה בתחומה כיום בישראל, יוון וקרואטיה. בנוסף, הקים את הפודקאסט REAL LIFE SUPERPOWERS שזכה להוקרה בינלאומית ולפרסים הומניטריים לתרומה בנושאי שמירת פרטיות בעידן הדיגיטלי.

רשת Selina  

סלינה, רשת בתי האירוח הגדולה בעולם הינה רשת "לייפסטייל הוספיטליטי", אהודה במיוחד בקרב נוודים דיגיטליים בכל רחבי העולם. תורת האירוח של הרשת מושתתת על חווית אירוח הוליסטית, המספקת לאורחים חיי קהילה, תרבות, עבודה, Wellness, מוזיקה וטכנולוגיה. החברה שהוקמה בשנת 2014 על ידי רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי, מפעילה כיום למעלה מ-120 מתחמי אירוח ייחודיים במרכז ובדרום אמריקה, ארה"ב, אירופה אוסטרליה וישראל. בארץ פועלים כיום 13 מתחמים בהם סלינה מנתור: בית אורן, סלינה בכנרת, מתחם הגלמפינג במכתש רמון ולאחרונה גם נפתח "סלינה צוקים" בערבה הדרומית.

אלייה וילג' פולג,         רח' שולמית 3, פולג              טל' להזמנות: 052-9121001

https://www.alayapoleg.com/#

Exit mobile version