Site icon IAS

איתיחאד איירווייז השיקה את IATA Travel Pass לנוסעים

IATA Travel Pass לנוסעי איתיחאד איירווייז. צילום אתר החברה

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות וארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA), הודיעו היום על שותפות להשקת כרטיס IATA Travel Pass לנוסעי חברת איתיחאד איירווייז. כרטיס ה- IATA Travel Pass הוא אפליקציה סלולרית המסייעת לנוסעים לנהל את נסיעתם בקלות ובבטחה בהתאם לדרישות הממשלה לבדיקות או חיסונים של COVID-19.

ה- IATA Travel Pass יוצע בתחילה לנוסעי חברת Etihad Airways בטיסות נבחרות מאבו דאבי,  ברבעון הראשון של שנת 2021. במידה והפיילוט יצליח, השירות יינתן גם עבור יעדים נוספים ברשת קווי התעופה של איתיחאד. מדובר בעצם בסוג של  'דרכון דיגיטלי' המאפשר לקבל תוצאות בדיקת קורונה ולוודא שהם כשירים לבצע את המסע שלהם. חשוב לציין כי IATA Travel Pass ייתן לנוסעים שליטה על הנתונים שלהם ויקל על שיתופם עם חברות תעופה ורשויות. זה גם יקל על הנוסעים לנהל תיעוד לאורך כל המסע שלהם.

"בדיקות וחיסוני קורונה יהיו המפתח לחזרה לשגרה. מאז ה- 1 באוגוסט 2020, איתיחאד היא חברת התעופה היחידה הדורשת תוצאת בדיקת PCR שלילית לפני היציאה של הנוסעים, ושוב עם הגעתם לאבו דאבי, ומעניקה לאורחינו את הביטחון הנוסף  כאשר הם טסים איתנו. להיות אחת מחברות התעופה הראשונות שמשתפות פעולה עם IATA כחלוצים ל- IATA Travel Pass הוא צעד גדול קדימה עבור הנוסעים ועבור התעשייה ", אמר מוחמד אל בולוקי (Mohammad Al Bulooki), מנהל התפעול הראשי של קבוצת אתיחאד.

אתיחאד איירווייז בחנה היטב את הצגת הסמכת הבריאות הדיגיטלית לאורחיה, והשותפות האחרונה עם IATA, לצד תוכניות דומות שיש לחברת התעופה בפיתוח, המראה שהטכנולוגיה מתקדמת במהירות כדי להפוך למציאות.

מטוס חברת איתיחאד, בקרוב בישראל. צילום Depositphotos

"השותפות עם איתיחאד איירווייז להשקת IATA Travel Pass היא אבן דרך חשובה בדרך להפעלה מחודשת של טיסות בינלאומיות. מטרתנו היא לתת לכל הממשלות את הביטחון לפתוח גבולות מחדש למטיילים על סמך נתוני חיסון מאומתים. השלב הראשוני יתמקד בכל ארבעת האלמנטים של מודל ה- Travel Pass של IATA, ואיתיחאד היא אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם שעשו זאת ", אמר ניק קארין (Nick Careen), סגן נשיא בכיר בארגון IATA, לנמלי תעופה, נוסעים, מטען וביטחון.

Travel Pass של IATA,  פותח כארבעה מודולים עצמאיים שיכולים להיות מקושרים זה עם זה. מודולים אלה מכסים רישומים בדרישות כניסה רגולטוריות ומעבדות / מרכזי בדיקה, הנפקת תעודות מאומתות, זהות דיגיטלית ואפשרות לנוסעים לשתף את תוצאות הבדיקות שלהם במהלך המסע באמצעות המכשיר הנייד שלהם. מודולים אלה יכולים לעבוד יחד כפתרון אחד מלא מקצה לקצה, או שניתן להשתמש בהם בנפרד כדי להשלים מערכות שאחרים בונים. IATA פיתחה מודולים אלה בכדי להבטיח שהם פועלים זה עם זה עם פתרונות אחרים בתעשייה.

Exit mobile version