Site icon IAS

אירופלוט מחדשת את ארוחות הילדים במחלקת עסקים

מנות ילדים מעוצבות במחלקת העסקים של אירופלוט. צילום אתר החברה

הפתעה מצפה לילדים הטסים ממוסקבה במחלקת העסקים של חברת אירופלוט (Aeroflot). אירופלוט מחדשת את ארוחות הילדים. המנות פותחו כדי לתת מענה לטעם ולצרכים התזונתיים של מטיילים צעירים, מה שישפר את איכות השירות בחברת התעופה הלאומית של רוסיה.

מבחר המנות מתפריט הילדים החדש תלוי בזמן הטיסה וביעדים. הארוחות חמות כוללות סוגי בשר בעלי ערך תזונתי גבוה ומועדפים מאוד על ידי ילדים: הודו, עוף, עגל ובשר בקר. התפריט מכיל יותר ירקות ופירות. שירות ארוחת הבוקר מציע תפריט מועדף על הילדים: דגנים, לביבות גבינת קוטג' ופנקייק עם ריבה. גלידת וניל או פנה קוטה עם קישוט שוקולד מוגשים לקינוח.

דגש מיוחד הושם על הצגת האוכל בעת יצירת התפריט. עיצוב האוכל באמצעות צורות מצחיקות וקישוטים אכילים. הארוחות מוגשות בצלחות פורצלן בהתאם לסטנדרט הקייטרינג ברמה עסקית. התפריט פותח על ידי צוות שפים של חברת JSC Aeromar, חברת הבת של קבוצת אירופלוט וספקית הקייטרינג הגדולה ברוסיה. תפריט הילדים החדש זמין כבר בטיסות אירופלוט ויש להזמין ארוחות מיוחדות לפחות 36 שעות לפני היציאה.

אירופלוט מתמקדת בשיפור איכות השירות הרציף כעדיפות עליונה ויתרון תחרותי, מציינים בחברת התעופה. בשנת 2019 חברת התעופה הציגה את שיטות העבודה הטובות ביותר בחוויית הלקוח. הפרסום הדגיש מגוון רחב של אפשרויות אוכל בטיסה, מתנות לילדים ועובדים ידידותיים ללקוחות.

מענה לטעם ולצרכים התזונתיים של מטיילים צעירים בטיסות אירופלוט, במחלקת עסקים. צילום החברה

אודות אירופלוט

אירופלוט מדורגת בין 20 חברות התעופה הגדולות בעולם. בשנת 2019 הטיסה החברה 37.2 מיליון נוסעים (60.7 מיליון נוסעים כקבוצת אירופלוט, כולל חברות הבנות).

אירופלוט הייתה חברת התעופה המדויקת בעולם בשנת 2019 על פי סקר חברת Cirium ומחזיקה בתואר חברת תעופה ברמת 4 כוכבים מטעם Skytrax ונבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה בפעם השמינית בטקס פרסי חברת התעופה העולמית Skytrax 2019. חברת אירופלוט קיבלה גם דירוג חברת תעופה עולמית של חמישה כוכבים על ידי איגוד התעופה האמריקני APEX.

Exit mobile version