Site icon IAS

אירופלוט מודיעה על הנחיות בטיחות חדשות

מטוס אירופלוט. צילום יח"צ

אירופלוט, חברת התעופה הלאומית של רוסיה הודיעה ביום רביעי (ה-28 למאי 2020) על הנחיות בטיחות חדשות שמטרתם לסייע במניעת התפשטות COVID-19 בתיאום עם משרד הבריאות הרוסי והסוכנות הפדרלית לתחבורה אווירית (גוף פדרלי של הרשות המבצעת תחת משרד התחבורה הרוסי).

*הנוסעים יידרשו לעלות למטוס כשהם עוטים מסכת פנים וכפפות ולהישאר במצב הזה במהלך כל הטיסה. החלפת המסכה תתבצע כל 3 שעות ובמידת הצורך צוות המטוס יספק מסכות חדשות.

*בזמן העלייה ועזיבת המטוס הנוסעים חייבים לשמור על מרחק של 1.5-2 מטרים.

*בזמן העלייה למטוס ייבדק חום גופם של הנוסעים. אלו עם טמפרטורה מעל 37 מעלות צלזיוס לא יורשו להיכנס למטוס. הנוסעים מחויבים בחיטוי ידיים לפני הכניסה למטוס.

*במהלך הטיסה הנוסעים נדרשים לאחסן את חפציהם בתא האחסון ולא ניתן להוציא אותם ללא אישור מצוות המטוס ומסיבה משכנעת.

*על הנוסעים להדק את חגורת הבטיחות במהלך כל הטיסה ולעזוב את המושב רק עבור השמוש בשירותים. תאי השירותים יחוטאו במהלך הטיסה.

*האוכל והשתייה המוגשים לנוסעים יהיו באריזות סגורות בלבד והנוסעים רשאים להביא איתם אוכל ומשקאות, כולל מזון לתינוקות, באריזות סגורות בלבד.

*צוות המטוס יעבור הכשרה נוספת בטיפול בנוסעים המגלים בעיות נשימה במהלך הטיסה.

*המטוסים של חברת אירופלוט מצוידים במגבוני ותרסיסי חיטוי, כפפות ומסכות.

אודות אירופלוט

אירופלוט היא חברת התעופה הלאומית של רוסיה וחברה בברית התעופה SkyTeam. בשנת 2019 הטיסה 37.2 מיליון נוסעים ( 60.7 מיליון נוסעים בכל הקבוצה).

בעלת 4 כוכבים ב-Skytrax ונבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה, בפעם השמינית ברציפות, ע”י Skytrax. חברת אירופלוט זכתה גם בדרוג 5 כוכבים ע”י איגוד התעופה האמריקני APEX. בנוסף, זכתה בדרוג  5 כוכבים בדייקנות זמני טיסה ע”י OAG.

Exit mobile version