Site icon IAS

אירופלוט זכתה בשלושה פרסים יוקרתיים בין חברות התעופה האירופאיות

מטוסי קבוצת איירופלוט בנמל התעופה שרמטייבו שבמוסקבה. צילום אתר החברה

אירופלוט (Aeroflot), חברת התעופה הלאומית של רוסיה, שיחד עם חברות הבת, אורורה ופובדה יוצרות את קבוצת התעופה הגדולה ברוסיה. משרדיה הראשיים ממוקמים בנמל התעופה שרמטייבו מוסקבה.

World Travel Awards הכתיר את חברת התעופה הרוסית אירופלוט כמותג התעופה המוביל באירופה, חברת התעופה המובילה באירופה – מחלקת עסקים, וחברת התעופה המובילה באירופה בקווים לאסיה. אירופלוט זכתה גם בתואר חברת התעופה הטובה במזרח אירופה ×¢"י קוראי המגזין הבריטי הידוע ביזנס טרוולר.

World Travel Awards נוסד ב-1993 בבריטניה ומידי שנה מעניק פרסים בענף הנסיעות והתעופה העולמי. הזוכים נקבעים על ידי הצבעה מקוונת של מאות אלפי אנשי מקצוע ונוסעים.

אודות אירופלוט

אירופלוט מדורגת בין 20 חברות התעופה הגדולות בעולם. ב-2019 הטיסה 37.2 מיליון נוסעים ו-60.7 מיליון נוסעים כקבוצת תעופה. אירופלוט מחזיקה בדרוג של חברת תעופה 4 כוכבים מטעם Skytrax ונבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה בפעם השמינית על ידי  Skytrax לשנת 2019.  חברת אירופלוט קיבלה גם דירוג של חמישה כוכבים על ידי איגוד התעופה האמריקני APEX.

אירופלוט נבחרה למותג החזק ביותר ברוסיה בשנת 2020 ולמותג התעופה החזק בעולם על פי ייעוץ אסטרטגיית המותג המוביל Brand Finance. אירופלוט  מדורגת במקום הרביעי בענף התעופה בתחום הדיגיטליזציה, על פי מחקר של חברת Bain & Company.

Exit mobile version