Site icon IAS

אירוע ה-Skift Global Forum East הראשון בדובאי

מוזיאון העתיד של דובאי על קו הרקיע של דובאי. צילום Depositphotos

בפעם הראשונה אי פעם ועידת הדגל בעולם הנסיעות, תתקיים במזרח התיכון, בדובאי, במסגרת פורום ה-Skift העולמי. הפורום יכלול השתתפותם של מובילי תעשיה גלובליים, מנכ"לים מנהיגים יצירתיים ממגזר הנסיעות והתיירות, בין התאריכים 13-15 בדצמבר 2022 במדינת ג'ומיירה בדובאי.

במסגרת האירוע יתקיימו פורומים להצגת שיחות מרתקות, דיוני פאנל וסדנאות על המגמות האחרונות שמעצבות את עתיד עולם התיירות והנסיעות. ההרחבה הראשונה אי פעם של ועידת הדגל העולמית לנסיעות, Skift Global Forum שיתקיים באזור זה תרכז יחדיו מנהיגי נסיעות ותיירות מכל העולם כדי לדון בחידושים ומגמות שיעצבו את עתיד הנסיעות ב- באזור ובעולם. הפורום גם אמור לחקור את מגזר הנסיעות של אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA) בהקשר רחב יותר ולהעמיק בעתיד התעשייה.

עיסאם קאזים, מנכ"ל, תאגיד דובאי לשיווק תיירות ומסחר, אמר: "הבחירה של דובאי לארח את המהדורה הראשונה של הפורום העולמי הזה באזור זה משקפת את העמדה המובילה של העיר בלב המגזר התוסס הזה באזור ה-MENA. הניסיון הייחודי של העיר המשתרע על פני עשרות שנים של מצוינות בתחומי התיירות, האירוח והנסיעות, כמו גם אירוח יוצא דופן של אירועים בינלאומיים גדולים כגון Expo 2020 Dubai,  – כולם מרכיבים שהעצימו את האמון של בעלי העניין העולמיים ביכולתה של דובאי לשרת כשותף חיוני בפיתוח מגזר הנסיעות והתיירות הן אזורית והן בינלאומית".

הפורום בן היומיים יחקור את מעמדה של התעשייה בעידן שלאחר המגפה, את ההצטלבות בין טכנולוגיה ושיווק, והתקדמות מול צרכנים על פני חווית משתמש ועיצוב. האירוע גם ידון כיצד קיימות תמלא תפקיד הולך וגובר בעסקי הנסיעות, כיצד כלכלות מודרניות מתקדמות מתעדפות נסיעות כמנוע הכלכלי העתידי שלהן, ועוד נושאים רבים נוספים.

Skift Global Forum East יציג שורה של הרצאות של מנהיגים, משנים ומחדשים ממותגי תיירות עולמיים מובילים כמו: Emirates Airline, Jumeirah Group, Dubai Airports, Hilton, Wego, Kerzner International, Etihad Airways ועוד רבים. הדיונים השונים של האירוע יקלו על חילופי רעיונות גלובליים ושיתוף פעולה בין המערב, המזרח התיכון ואסיה.

מאז הקמתה ב-2012, Skift הפכה למותג המשפיע ביותר בנסיעות גלובליות. היא הייתה חלוצה של סוג חדש של חברת מדיה דיגיטלית היברידית ודיגיטלית B2B, אשר בונה השפעה גלובלית עמוקה עם טביעת רגל קטנה המאפשרת במידה רבה על ידי טכנולוגיות וניתוח נתונים.

נושאים מרכזיים נוספים שיידונו בפורום כוללים מגמות גלובליות המתמודדות עם צרכנים וגורמי מאקרו לשנה הקרובה: כיצד מתמזגים אורח חיים ועבודה בנסיעות, הצמיחה של שווקים נכנסים מתעוררים וכיצד הספקים מסתגלים להתפתחויות אלה. בנוסף, ידונו כיצד טכנולוגיה, שיתוף פעולה וצמיחה אזורית יעודדו את הביקוש; כיצד פגישות ואירועים יעודדו צמיחה ליעדים בעתיד, וכיצד המזרח התיכון יהווה מוקד חיוני לתיירות העולמית בשנים הבאות.

למידע נוסף ולהרשמה, לחצו כאן: https://live.skift.com/skift-global-forum-east

Exit mobile version