Site icon IAS

איפה תפגשו הכי הרבה ישראלים במהלך חג שבועות?

חופשת שבועות: לאן נוסעים ?. צילום Booking.com

בסוף השבוע הקרוב נחגוג יחדיו את חג השבועות, שיחול ביום חמישי, ה-25 למאי. על אף שהחג יוצא השנה על סוף השבוע ולא באמצע השבוע כבשנים קודמות, חברת Booking.com מדווחת על ביקושים גבוהים להזמנת חופשות בארץ ובעולם, כך שנראה שהרבה מהישראלים יחגגו את חג השבועות במגוון רחב של מקומות אירוח, כולל מלונות, צימרים, ריזורטים ודירות נופש. רבים מהנופשים הישראלים החליטו להקדים את הנופש הקיצי שלהם ולנצל את סוף השבוע הארוך לטובת חופשה קצרה בארץ ובחו"ל, כך שאנו נמצאים שנייה לפני עונת הנסיעות והטיולים הרותחת.

אז, איפה תפגשו הכי הרבה ישראלים במהלך חג שבועות? חברת Booking.com  אספה את היעדים הפופולריים ביותר בארץ ובעולם שאליהם ישראלים ביצעו הכי הרבה הזמנות למקומות אירוח מסוגים שונים, כולל דירות נופש לטווח קצר ובתי מלון מסוגים שונים. בנוסף, רבים מהנופשים החליטו להזמין אטרקציות, סיורים, טיולים מודרכים, נסיעות בתחבורה ציבורית והזמנת מוניות מראש דרך השירותים המשלימים של החברה. הנתונים תקפים לתאריכים 24-29 במאי 2023.

לעומת חג הפסח, ניתן לראות כי ישראלים רבים יבלו במהלך החג באיסטנבול, עיר שהייתה פופולרית מאוד בשנה שעברה, ובחג הפסח האחרון הייתה פחות מבוקשת. כעת בחג השבועות, היא חוזרת ובגדול, וממוקמת במקום השני אחרי לונדון שממשיכה לשמור על מקומה כיעד שמושך אליו ישראלים רבים במשך כל השנה.

יעדים מסביב לעולם:

  1. לונדון
  2. איסטנבול
  3. ברצלונה
  4. פריז
  5. בודפשט
Crowne Plaza Dead Sea . צילום Booking.com

בכל הנוגע ליעדים בתוך ישראל, אין שינוי של ממש בסדר העדיפויות של הישראלים – רובם בחרו באילת כיעד התיירותי המבוקש ביותר לחג השבועות, כך שהשילוב הישראלי של בטן גב או ספורט ימי ושופינג לצד ארוחות חלביות מקומיות וחגיגיות ברוח החג קוסם להרבה מהם.

יעדים בישראל:

  1. אילת
  2. תל אביב
  3. ירושלים
  4. עין בוקק (ים המלח)
  5. חיפה
Exit mobile version