Site icon IAS

איסלנד מסירה את מגבלות הקורונה בכניסה למדינה

מפל סקוגפוס באיסלנד. צילום freepik

"איסלנד הולכת בעקבות מדינות אחרות באירופה ומסירה את מגבלות הכניסה למדינה, החל ממחר (ו' ה-25 בפברואר 2022)", הודיע אתמול (ד') משרד התיירות של איסלנד. "כל האמצעים האפידמיולוגיים הרשמיים עקב מגפת הקורונה יוסרו, הן מקומית והן בגבול. זה מבטל את כל ההגבלות, התכנסויות ולימודים כדרישה לבידוד של אלה שנדבקו בקורונה."

כתוצאה מכך, תיירים לא יצטרכו עוד להציג בדיקת PCR שבוצעה לפני הטיסה, וגם לא בדיקה או בידוד עם ההגעה. בנוסף, תיירים לא מחוסנים מוזמנים לבקר, מאז ה- 1 באוקטובר 2021.

"אנחנו בהחלט יכולים להיות שמחים בנקודה זו, אבל אני עדיין קורא לאנשים להיות זהירים, לדאוג לביטחונם האישי ושל הסובבים אותם, ולקחת הפסקה אם הם חווים תסמינים", אמר ווילום ת'ור תורסון, שר הבריאות של איסלנד, שציין גם כי ההחלטה להסרת כל הפרוטוקולים הנותרים נבעה מכך שהמדינה ציפתה להגיע לשיעור חיסונים של 80% עד סוף מרץ.

"בשל השכיחות הגבוהה של מאומתים ובכך חסינות עדר, משרד הבריאות של איסלנד רואה לנכון לבטל את הצעדים האפידמיולוגיים במקביל במדינה ובגבול", נכתב בהודעה. "עם זאת, הממשלה חייבת להיות מוכנה ליישם צעדי ביקורת גבולות במהירות אם זנים חדשים ומסוכנים של הנגיף יופיעו בחו"ל".

Exit mobile version