Site icon IAS

איסטנבול, נמל התעופה הראשון לקבל הסמכת בריאות בינלאומית

נמל התעופה של איסטנבול. צילום טורקיש איירליינס

המועצה הבינלאומית לנמלי תעופה (ACI) והסניף האירופי הודיעו כי נמל התעופה של איסטנבול הוא הראשון לקבל הסמכה לנהלים בריאותיים חדשים שהוצגו בעקבות מגפת הקורונה, בהתאם להמלצות ארגון התעופה האזרחית הבינלאומי (ICAO) , הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה (EASA) והמרכז האירופי למניעה ובקרת מחלות (ECDC) .

הנושאים הכלולים בהסמכה: ניקוי וחיטוי, ריחוק חברתי, הגנה לצוות העובדים, תקשורת ומתקני נוסעים.

מנכ"ל ACI, לואיס פליפה דה אוליביירה (Luis Felipe de Oliveira), אמר: "אני מאוד מתרשם מהסתגלותה המהירה של התעשייה למציאות החדשה ולהטמעת פרוטוקולים חדשים המבוססים על פרוטוקולים בינלאומיים. אנו מברכים את איסטנבול על היותו נמל התעופה הראשון שהוסמך ומתמקד בבריאותם וברווחתם של המטיילים, הצוות והציבור. זה קריטי מכיוון שהענף מתחיל לחזור לפעילות ומספק לנוסעים ולעובדים סטנדרטים גבוהים בנושא בריאות והיגיינה, מה שיעזור להחזיר את אמון הציבור בטיסות. "

נמל התעופה של איסטנבול. צילום טורקיש

כדרי סמסונלו (Kadri Samsunlu), מנכ"ל נמל התעופה אמר: " ענף תעופה הוא חשוב ומחויב לחוקים בינלאומיים ולשיפור מתמיד שמטרתו חוויית נוסעים מרבית. אנו ממשיכים במאמצים להציע לנוסעים שלנו 'נסיעה בטוחה בהיגיינה מרבית'. קיבלנו הסמכה ממנכ"ל התעופה האזרחית בטורקיה וזמן קצר לאחר מכן, חתמנו ​​על 'פרוטוקול COVID-19 בטיחות לבריאות תעופה' שפרסמה הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה. לבסוף, זכינו לקבל ראשונים את ההסמכה מהמועצה הבינלאומית לנמלי תעופה. העובדה שנמל התעופה של איסטנבול הוסמך מוכיחה שתמיד בראש סדר העדיפויות שלנו הוא להבטיח את בריאותם ובטיחותם של הנוסעים והעובדים שלנו."

מנכ"ל ACI EUROPE, אוליבייה ינקובק (Olivier Jankovec), אמר: "ההתאוששות מהמשבר חסר התקדים הזה דרש יישום מהיר ויסודי בכל מערכות התעופה והתקנים העולמיים שפותחה במשותף על ידי הרשויות המוסמכות. ACI עבדה יד ביד עם ICAO, EASA ו- ECDC כדי לסייע בבניית תוכנית לתפעול בטוח בנמל התעופה במשבר מגיפת COVID-19 המתמשך. תוכנית זו, ששימשה בסיס להנחיות בריאות של ACI EUROPE בנמלי התעופה ומשלימה כעת תוכנית חדשה להסמכת בריאות בשדות התעופה. בגאווה רבה אנו מציינים כי שדה התעופה הראשון שהוסמך הוא אירופאי – דבר המשקף את  המיקוד החדש בנוסע וכל הקשור לבריאות בקרב נמלי תעופה באזורנו. מזל טוב לצוות נמל התעופה של איסטנבול! "

Exit mobile version