Site icon IAS

אייר קנדה מציגה תוצאות טובות לשנת 2018

אייר קנדה: החברה הטובה ביותר בצפון אמריקה. צילום יח"צ

אייר קנדה, חברת התעופה הגדולה בקנדה מדווחת על תוצאות פיננסיות מוצלחות לשנת 2018 : רווח תפעולי של 1.174 מיליארד דולר קנדי. EBITDAR (רווח לפני ריבית , מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות / חכירה) של 2.851 מיליארד דולר קנדי והכנסות תפעוליות של 18.065 מיליארד דולר קנדי.

"התוצאות המרשימות של אייר קנדה לשנת 2018 ובמיוחד התוצאות של הרבעון האחרון עם שיא EBITDAR של 543 מיליון דולר קנדי ורווח תפעולי של 122 מילון דולר קנדי ממחיש את השיפור ברבעון זה בהיבטים רבים כולל הכנסות מנוסעים, אחוזי תפוסה ותשואה שכולם גדלו באופן משמעותי", אמר קיילין רובינסקו– נשיא ומנכ"ל אייר קנדה." בנוסף התוצאות מדגישות את החוסן של המודל העסקי שלנו. במהלך השנה הצלחנו להתמודד עם אתגרים רבים ובכללם התחרות הגוברת ותנודתיות מחירי הדלק הסלוני שהביאו לעלויות נוספות שהסתכמו במיליארד דולר קנדי".

בהמשך דבריו ציין מנכ"ל ונשיא אייר קנדה: "בשנת 2018 רשמנו שיא של 50.9 מיליון נוסעים דבר המעיד על הצלחת האסטרטגיה העסקית שלנו ועל עוצמת המותג. על מנת להגביר את נאמנות הלקוחות שלנו, אנו ממשיכים להשקיע בשדרוג המוצרים והשירותים, כולל מערכת הזמנות חדשה שתושק במהלך השנה, תוכנית הנוסע המתמיד חדשה המתוכננת לשנת 2020 והמשך התחדשות צי המטוסים שלנו".

קיילין רובינסקו סיכם ואמר כי הוכחה נוספת להצלחת החברה היא מספר עיטורי הכבוד שהחברה זכתה: חברת Eco – Airline, חברת התעופה הטובה בצפון אמריקה, זו השנה השנייה ברציפות מטעם Skytrax. "עיטורים אלו מוכיחים את המקצועיות ואת המחויבות של 30 אלף עובדי אייר קנדה להם אני מודה על עבודתם המסורה. כמו כן, אני מבקש  להודות לנוסעים שלנו על נאמנותם לשוב ולבחור לטוס אייר קנדה".

Exit mobile version