Site icon IAS

אייר קנדה: מערכת הפצה ישירה לסוכני נסיעות בישראל, החל מיוני 2023

מערכת הפצה ישירה לסוכני נסיעות בישראל של אייר קנדה החל מיוני 2023. צילום אייר קנדה

אייר קנדה (Air Canada) הודיעה היום (ה') כי מערכת הפצה ישירה (New Distribution Capabilities  – NDC) תהיה זמינה לסוכני הנסיעות בישראל החל מה -14 ביוני 2023. המערכת תהווה אלטרנטיבה למערכות ההפצה המסורתיות ותאפשר לסוכנים גישה לתמחור, הזמנות, כרטוס, שירותים נלווים ומוצרים דיגיטליים.

עבור הנוסעים, טכנולוגיית NDC פירושה שהסוכנויות המועדפות עליהן יוכלו להציע כעת מגוון רחב יותר של אפשרויות ושירותים של אייר קנדה במחירים הטובים ביותר, תוך שיפור התחרותיות וחווית הלקוח.

"מסוכנויות עצמאיות מקומיות ועד חברות גדולות לניהול נסיעות ארגוניות, סוכני הנסיעות שלנו היו, ותמיד יהיו משמעותיים להצלחתה המסחרית של אייר קנדה. ככל שאנו ממשיכים להציג מוצרים חדשים ויכולות ניהול הכנסות, חובה עלינו לספק טכנולוגיה טובה יותר לעתיד", אמר מארק נאסר (Mark Nasr), סגן נשיא בכיר, מוצרים, שיווק ומסחר אלקטרוני בחברת אייר קנדה. "המעבר להפצה מודרנית מאפשר אספקה של כל מגוון התכנים והתעריפים של אייר קנדה, כמו גם גישה למוצרים ולשירותים הרבים הבאים שישפרו את הנסיעות".

אייר קנדה תציע ארבע אפשרויות גישה גמישות  ל-NDC, שכל אחת מהן נועדה להתאים למודלים עסקיים שונים של סוכנויות – החל משילוב API וכלי חינמי מבוסס אינטרנט, ועד לקטלוג הולך וגדל של ספקי טכנולוגיה מוסמכים ופתרון מבוסס GDS.

כחלק ממאמצי המודרניזציה של אייר קנדה, יוכנס החזר עלויות הפצה (DCR) כדי לתת מענה להוצאות הגבוהות של דגמים מדור קודם. DCR יחול על כל הכרטיסים שהונפקו ברחבי העולם דרך ערוצי GDS EDIFACT החל מה-14 ביוני 2023. ה-DCR אינו חל על הזמנות שבוצעו דרך כל אחת מאפשרויות החיבור של Air Canada של NDC, כולל תוכן ממקור NDC בפתרון GDS, וכן דרך ערוצי ההזמנה הישירה האחרים של אייר קנדה כגון: aircanada.com, aircanada.com/agents, אייר קנדה לעסקים, אפליקציית אייר קנדה לנייד או הזמנות קבוצתיות.

Exit mobile version