Site icon IAS

אייר קנדה ויונייטד איירליינס מרחיבות את שיתוף הפעולה

מטוס דרימליינר של אייר קנדה. צילום אייר קנדה

אייר קנדה (Air Canada) ויונייטד איירליינס (United Airlines) הודיעו על הסכם שיתוף פעולה רחב בהתבסס על הברית ארוכת השנים שלהם, שתעניק יותר אפשרויות טיסות ולוחות זמני טיסות טובים יותר ללקוחות שתי החברות. לקוחות חברות התעופה יוכלו לטוס ל-38 יעדים משותפים בהסכם קוד שר בארה"ב ולשמונה מהערים הפופולריות ביותר בקנדה – כל זאת תוך שהם נהנים מהיתרונות של תוכניות הנאמנות MileagePlus® ו-Aeroplan. ההסכם גם יחזק ויגדיל את הרשתות של שתי הספקים ויעזור להאיץ את ההתאוששות ממגפת הקורונה.

"יונייטד איירליינס היא חברת תעופה ברמה עולמית ואנו שמחים להרחיב באופן משמעותי את השותפות שלנו עם אייר קנדה כדי לשפר עוד יותר את הטיסות בין קנדה לארה"ב, על ידי מתן מבחר עשיר יותר, נוחות רבה יותר וחווית נמל תעופה משופרת", אמר מארק גלרדו (Mark Galardo), סגן נשיא בכיר לתכנון רשתות וניהול הכנסות באייר קנדה. "הסכם זה מסמן שלב חדש במערכת היחסים המתפתחת שלנו שיזרז את ההתאוששות מהמגפה ויחזק את שתי חברות התעופה. הוא גם יאפשר לנו לייעל את הרכזיות ולוחות הזמנים שלנו ולהרחיב את קישוריות הרשת הגלובלית כדי לשמור על ההובלה שלנו בתעשייה. "

"עם ההסכם החדש, אנו מחזקים עוד יותר את השותפות ארוכת השנים שלנו עם אייר קנדה", אמר פטריק קוויל (Patrick Quayle), סגן נשיא בכיר לתכנון רשתות גלובליות ובריתות ביונייטד איירליינס. "ככל שהנסיעות הבינלאומיות ממשיכות להתאושש, השותפות המורחבת הזו תספק חוויה משופרת לכל הנסיעות חוצות גבולות".

לקוחות שיחפשו טיסות בין ארה"ב לקנדה באתרים ובאפליקציות של יונייטד איירליינס או אייר קנדה ימצאו אפשרויות טיסות נוספות בזמנים נוחים יותר. גם טיסות הקוד שר בין שתי חברות התעופה יורחב ולחברים בתוכניות MileagePlus ו-Aeroplan תהיינה יותר אפשרויות צבירה ומימוש.

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

בשנת 2019, שוק הגבול בין ארה"ב לקנדה היה הבינלאומי השני בגודלו בהובלת נוסעים בעולם והשוק הבינלאומי הגדול ביותר הן בקנדה והן בארה"ב, כפי שנמדד לפי מושבים. במסגרת ההסכם העסקי המשותף, בכפוף לעמידה בדרישות הרגולציה וההגבלים העסקיים של ארה"ב וקנדה, שתי חברות התעופה יוכלו כעת:

*לתאם את הרשתות ואת לוחות הזמנים שלהם, מה שיאפשר לחברות להציע יותר מבחר לאורך היום וגישה למלאי מושבים גדול יותר בכל חברת תעופה.

*לאפשר ללקוחות להתחבר ל-46 יעדים בהסכם קוד שר עם למעלה מ-400 טיסות יומיות והזדמנות להוסיף עוד יעדים משותפים בתוך קנדה וארה"ב.

*למכור מושבים בטיסות משותפות ולחלוק הכנסות מטיסות בין הרכזות (בכפוף לאישור הרגולטורים ודרישות ההגבלים העסקיים), מה שיאפשר לחברות להגדיל את היכולות שלהן.

יישום השותפות המורחבת מתבסס על שיתוף הפעולה ההדוק הקיים בין שתי החברות ועל אישורים רגולטוריים שנרכשו בעבר. יונייטד איירליינס ואייר קנדה הן גם חברות מייסדות של ברית התעופה סטאר אלייאנס (Star Alliance) והסכם עסקי טרנס-אטלנטי משותף עם קבוצת לופטהנזה.

Exit mobile version