Site icon IAS

אייר פראנס תציב מטוסים רחבי גוף בקו לתל אביב

מטוס איירבוס A350 של אייר פראנס בקרוב בקו לישראל. צילום אייר פראנס

חברת התעופה אייר פראנס שמחה להודיע על הצבת מטוסים רחבי גוף מתקדמים בטיסות לישראל, החל מה- 28.3.2021 . מטוסים אלו יאפשרו לנוסעים ליהנות מחוויית טיסה משודרגת הכוללת מסכים אישיים לכל נוסע, מחלקת פרימיום אקונומי ייעודית, ומושבי מיטה במחלקת העסקים. הטיסות הללו ניתנות למכירה החל מהיום.

הטיסות תופעלנה בהתאם ללוח הזמנים הבא:

– בין ה- 28 במרץ עד ה 12 ביוני תפעיל אייר פראנס טיסה יומית אחת במטוס ה- A330-200 – במהלך חודשי הקיץ תגדל תדירות הטיסות לשתי טיסות יומיות, עם הוספת טיסה במטוס איירבאס A350-900 – המטוס החדיש ביותר בצי המטוסים של אייר פראנס.

לוח הזמנים והמוצרים המשודרגים יאפשרו לנוסעים הטסים דרך פריז שארל דה גול ליעדי המשך להנות משירות משודרג לאורך כל נסיעתם, ומחיבור מהיר ליעדי המפתח של אייר פראנס בכל רחבי העולם .

" שדרוג המטוסים נועד לתמוך ולחזק את תנועת הנוסעים של החברה בישראל, הן למטרות עסקים והן למטרות נופש, ולאפשר לנוסעים ליהנות מהמוצרים הטובים ביותר בשוק", הכריז סטפן ונוברמייר, מנכ"ל אייר פראנס KLM באזור מזרח הים התיכון. "יותר מתמיד, אנו מתמקדים ברצונותיהם של לקוחותינו. ברצוננו להיות קשובים ככל האפשר לצרכיהם ולציפיותיהם בכדי לשמר את נאמנותם".

מטוס האיירבוס A330-200 , שחודש לחלוטין בשנת 2019 , מציע חוויית טיסה משופרת – תא הנוסעים חודש לחלוטין והוא מציע מרחב גדול יותר ונוחות רבה יותר בכל המחלקות.

החל מה- 13 ביוני, תתווסף טיסה שניה על הקו לתל אביב ותופעל על ידי מטוס האיירבוס A350-900 , אשר בהשוואה למטוסים טרנס אטלנטיים אחרים בשוק מציע :
– 30% גידול במרחב האישי במחלקות העסקים, הפרימיום אקונומי ובמחלקת תיירים ,
– חלונות גדולים יותר.
– מערכת לחץ אוויר חדישה המספקת אווירה נוחה יותר בתא הנוסעים עם אוויר המתחדש באופן קבוע.
– תאורה המותאמת לשלבי הטיסה השונים .

מטוס האיירבוס A350 מספק גם את הביצועים הסביבתיים הטובים ביותר עם הפחתת צריכת דלק של 25% והפחתת רעש של 40%. המטוס כולל עיצוב חדשני ומתקדם של בכל המחלקות, מה שמבטיח חווית טיסה משודרגת. בנוסף, ייהנו הנוסעים בכל המחלקות משירות Fi-Wi (לחצו למידע נוסף).

"הצבת מטוסי האיירבוס הרחבים בקו לתל אביב הייתה בראש סדר העדיפויות העיקרי של אייר פראנס בשנים האחרונות ונועדה לשדרג את חווית הטיסה לישראל. החלטה זו מדגישה את המחויבות והאמונה של חברת התעופה בשוק הישראלי ואת הרצון לספק ללקוחותינו את חווית הטיסה הטובה ביותר ", אמר מר אלון נטע, מנהל המכירות של אייר פראנס KLM בישראל.

ניתן להזמין את כל הטיסות, כבר היום, דרך אתר החברה www.airfrance.co.il ובאמצעות סוכני הנסיעות .

מדיניות מכירה גמישה:

אייר פראנס מתאימה את מדיניות המכירה שלה בתקופה הנוכחית כדי לאפשר לנוסעים להזמין את הטיסה הבאה שלהם בביטחון מלא. לקוחות אשר יצטרכו לשנות או לבטל את נסיעתם, יוכלו כעת לשנות את כרטיסם ללא תשלום דמי שינוי, לתאריך וליעד הנבחר (יתכן הפרש עקב שינוי מחלקה / יעד). אם הם מעדיפים, הם יוכלו גם לבקש החזר באמצעות שובר כספי. אמצעים אלה, המספקים גמישות מירבית, חלים על כל הנסיעות עד ליום 31 במרץ 2021 . למידע נוסף על המדיניות המסחרית הגמישה, אנו מזמינים אתכם לבקר באתרנו www.airfrance.co.il

לפני הנסיעה, אייר פראנס ממליצה ללקוחותיה לבדוק את דרישות הכניסה והנסיעה לארצות היעד והמעבר שלהם מול הרשויות הרלוונטיות או ב- airfrance.traveldoc.aero מכיוון שייתכנו שינויים בעקבות המצב הרפואי העולמי.

אייר פראנס ”Protect“ – המחויבות הבריאותית של אייר פראנס :

אייר פראנס מזכירה ללקוחות כי יש לעטות מסכות כירורגיות בכל טיסותיה. בדיקות טמפרטורת הגוף מתבצעות עם יציאתן של טיסות מסוימות של אייר פראנס ליעדים בינלאומיים וממנה. פעולות ניקוי המטוסים היומיות הוגברו והונהג הליך ספציפי לחיטוי המחלקות עם מוצר וירואיד מאושר.

לפרטים נוספים אודות אמצעי הבריאות וההיגיינה המיושמים על ידי אייר פראנס, הן על הקרקע והן בתא הנוסעים, היכנס ל- www.airfrance.co.il

Exit mobile version