Site icon IAS

אייר פראנס מעצימה את חווית הטיסה

אייר פראנס חוזרת בהדרגה לשירות מלא בטיסותיה. צילום אייר פראנס

במאמץ לשפר את חוויית הטיסה של לקוחותיה, אייר פראנס מחזירה בהדרגה חלק מהשירותים שנאלצה לצמצם בשיאו של משבר Covid-19.  בהתאם למגבלות הקיימות במדינות מסוימות, החברה ממשיכה לתגבר את לוח זמני הטיסות , כ -170 יעדים יעמדו לשירות הנוסעים,  בסוף עונת הקיץ 2020 השווה לכ- 85% מרשת קווי התעופה הרגילה שלה.

טיסות קצרות טווח

במחלקת תיירים, בכל הטיסות הנמשכות פחות משעתיים וחצי, מוצע שירות משקאות הכולל מים, קפה, תה, מיץ פירות ומשקאות אלכוהוליים, יחד עם חטיף במספר יעדים. בטיסות הנמשכות יותר משעתיים וחצי, הלקוחות יכולים ליהנות מחטיף משודרג.

במחלקת עסקים, בנוסף לארוחה הרגילה, אייר פראנס חידשה את הגשת היין והשמפניה .

טיסות ארוכות טווח

בטיסות ארוכות טווח, החל מ- 10 ביולי, אייר פראנס מציעה ללקוחותיה ארוחות מלאות עם בחירה מגוונת יותר.

במחלקת תיירים ופרימיום אקונומי המשיכה החברה לספק ארוחות מלאות ומשקאות חמים וקרים לאורך כל התקופה המאתגרת. בטיסות הנמשכות בין 6 וחצי שעות ל-8 וחצי שעות, שירות "ארוחת בוקר" נוסף מוגש באריזת "BON APPETIT". אריזת הגורמה "MY LITTLE GOURMANDISES" הכוללת מבחר עוגיות מתוקות ומלוחות נותרה זמינה על בסיס הגשה עצמית, תלוי במשך הטיסה.

במחלקת עסקים, משקה קבלת הנוסעים, הכולל מים, מיץ או שמפניה – מוגש לכל לקוח לאחר ההמראה. הצעת האוכל ללקוחות מחלקת העסקים מורכבת מארוחה עיקרית המוגשת ללא שינוי במהלך כל תקופת משבר הקורונה, עם בחירה של 4 מנות חמות.

שפים ידועים עטורי כוכבי מישלן יצרו מנות מיוחדות להנאת לקוחות אייר פראנס. תלוי באורך הטיסה, ארוחת גורמה שנייה מוגשת חמה או קרה במהלך הטיסה. סל הגורמה "מתוק / מלוח" נותר זמין עבור הלקוחות על בסיס הגשה עצמית בברים ובמטבחים. בטיסות הנמשכות למעלה מ- 10:30 שעות זמין גם סל פירות עבור לקוחות המחפשים מעט ויטמינים במהלך הטיסה.

קולינריה ברמת כוכבי מישלן במחלקת לה פרמייר של אייר פראנס. צילום יח"צ

בנוסף,  אייר פראנס שמחה להציג מחדש את ערכת הנוחות עבור לקוחות הטסים בטיסות ארוכות טווח במחלקות La Première, עסקים ופרימיום.

"חברת אייר פראנס עוקבת אחר המצב הבריאותי העולמי המשתנה על בסיס יומי וממשיכה להתאים את שירותה כדי להבטיח ללקוחות ליהנות מחוויית הטיסה הטובה ביותר בתנאי בריאות ובטיחות אופטימליים. בהתאם להתחייבויות הבריאות וההיגיינה של חברת "Air France Protect", כל אנשי החברה נותרו מחויבים להבטיח נסיעה בטוחה. אייר פראנס מבקשת להזכיר ללקוחותיה שעדיין חובה לעטות מסיכה במהלך כל זמן הטיסה, למעט זמני הארוחות", נמסר מחברת אייר פראנס.

Exit mobile version