Site icon IAS

אייר סיישל תפעיל את הטיסות כמתוכנן החל מה-18 באוגוסט

מטוס אייר סיישל. צילום יח"צ

אייר סיישל, חברת התעופה הלאומית של איי סיישל הודיעה היום כי תמשיך להפעיל את הטיסות המתוכננות בין תל אביב לסיישל, החל מה-18 לאוגוסט 2021. הטיסות תצאנה מנתב"ג בחצות ותגענה לסיישל לפנות בוקר, כאשר בחזרה, הטיסות תצאנה ב-17:30.

הטיסות מופעלות באמצעות מטוס איירבוס A320neo חדיש הכולל 12 מושבים במחלקת עסקים. זמן הטיסה הוא 6:20 שעות. לרגל חידוש הטיסות חברת התעופה מציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד – החל מ- 489 $, כולל מיסים, מזוודות (30 ק"ג!), מקומות ישיבה וארוחות.

בנוסף, נוסעי אייר סיישל זכאים להנחה בלעדית של כ -60 דולר עבור בדיקת RT PCR הנדרשת לתיירים חוזרים. בדיקה סטנדרטית לנוסעים באייר סיישל תעלה 1700 רופי (כ -110 דולר). הבדיקה היא ללא תשלום לילדים מתחת לגיל 5. העלות לילדים בטווח הגילאים 5-9 היא 1100 רופי. המחירים כפופים לשינויים. הבדיקות מתבצעות באחריות הבלעדית של סיישל מדיקל. כל הנוסעים יתקשרו ישירות עם ספק הבדיקה. חברת התעופה אינה נושאת באחריות כלשהי הקשורה לביצוע, התוצאות וההשלכות של הבדיקות הנ"ל. אייר סיישל מציעה החזר מלא במקרה של ביטול טיסות או שינויים בתאריך ללא הגבלה לנסיעות עד 31 במרץ 2022.

צ'ארלס ג'ונסון, סמנכ"ל חברת אייר סיישל, מסר בתגובה: "לאחר מספר שבועות של היעדרות מקו הטיסות תל אביב-סיישל, אנו נרגשים לחזור להפעיל את הטיסות המסחריות שלנו החל מאוגוסט. אנו מודים לישראלים על הרצון העז לטוס לסיישל, למרות דרישת הסגר של שבוע לנוסעים החוזרים. הטיסה הראשונה שלנו מאפשרת למשפחות הישראליות לסיים את הסגר לפני פתיחת בתי הספר בישראל."

Exit mobile version