Site icon IAS

אייר בלטיק תשיק סדרה של 10,000 NFT חדשים

ה-NFT Planies של אייר בלטיק. בקרוב תשיק החברה 10000 מטבעות חדשים. איור מטוויטר של אייר בלטיק

אייר בלטיק (airBaltic), חברת התעופה הלטבית הודיעה כי במאי 2022 תשיק סדרת מטבעות NFT או (non-fungible token) – מעין מטבע חד פעמי, במובן שלא ניתן למצוא עוד אחד כמותו ולהחליף אותו או בתרגום נוסף, מטבעות שאינם ניתנים לשינוי. סדרת ה-NFT של אייר בלטיק הנקראת גם NFT Planies מורכבת מ-10,000 עיצובים ייחודיים של מטוסים מצוירים ובעלי המטבעות יוכלו לקבל נקודות והטבות נוספות בתוכנית הנאמנות של החברה – airBaltic Club.

מרטין גאוס (Martin Gauss), מנכ"ל airBaltic: "ראינו עניין רב ב-NFTs הראשוניים שלנו, AirBaltic City Collection , ועכשיו אנחנו עושים את הצעד הבא. על ידי מתן הטבות נוספות כמו נקודות הנוסע המתמיד או שוברים, אנו נותנים ערך מוסף לאספנים. זהו הצעד הראשון לקראת הכנת תוכנית הנאמנות של AirBaltic Club לאסימוני קריפטו בעתיד."

"עם Web 3.0 שיגיע בקרוב, airBaltic מתכננת לפתח כלכלה מבוססת אסימון עבור תוכנית הנוסע המתמיד שלה. טכנולוגיית ה-NFT תעזור לקדם תהליכים דיגיטליים לא רק במסגרת תוכנית הנאמנות שלנו, אלא גם בתהליכים שונים של חברות תעופה, ובכך להפחית עלויות ולהקל על העבודה שלנו. ה-NFT Planies השונים יופיעו גם בתוכניות הבידור המשולבים לילדים ולצעירים, כמו גם בפרסומות של airBaltic", הוסיף גאוס.

ה-NFT Planies  יהיו מטבעות שניתן לאסוף, המורכבים מיצירות אמנות מצוירות ייחודית של מטוסים עם תכונות שונות, כגון פה, עיניים, כנפיים, מנועים וכו'. סך הכל 10,000 Planie NFTs ייחודיים יונפקו באתר אינטרנט ייעודי. לאחר ההשקה הראשונית, ניתן יהיה לאסוף או לסחור בהם בשוק OpenSea.

airBaltic ידועה כחברת תעופה חדשנית בקרב חברות תעופה עולמיות. מאז 2014, airBaltic היא חברת התעופה הראשונה בעולם שמקבלת ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים לרכישת כרטיסי טיסה. מאוחר יותר ב-2021, airBaltic הפכה לחברת התעופה הראשונה בעולם שהנפיקה מטבעות NFT. עד כה, החברה השיקה תשע מהדורות של AirBaltic City Collection, הזמינות בכתובת https://opensea.io/airBaltic. עדכונים נוספים יופיעו בחשבון הטוויטר של Planies NFT Club @PlaniesNFT.

מטוס אייר בלטיק מסוג איירבוס A220-300 צילום אייר בלטיק

אודות אייר בלטיק

אייר בלטיק (Air Baltic Corporation AS) מחברת את האזור הבלטי עם למעלה מ-70 יעדים באירופה, במזרח התיכון ובמדינות חבר העמים לשעבר. במהלך 25 ​​השנים האחרונות אייר בלטיק התפתחה כחברת תעופה חזקה, רווחית ומכובדת בתעשיית התעופה הבינלאומית. אייר בלטיק אחראית ליותר מ-2.5% מהתמ"ג הלטבי ומפעילה 33 מטוסי איירבוס A220-300 . החברה זכתה בפרסים בינלאומיים רבים על מצוינות ושירותים חדשניים. Skytrax העניקה לחברת התעופה הלטבית דירוג בטיחות של חמישה כוכבים בנושא קורונה.

תעשיית התעופה מספקת בעקיפין קרוב ל-30,000 מקומות עבודה בלטביה, בעוד מיליוני אנשים עוברים דרך ריגה מידי שנה. תיירים זרים מוציאים מידי שנה יותר מ-750 מיליון אירו בלטביה.

Exit mobile version