Site icon IAS

אייר בלטיק: הגיעה העת לקעקועים, פירסינג ותסרוקות אופנתיות

צוות דיילים בחברת אייר בלטיק חושפים לוק חדש. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של החברה

אייר בלטיק (airBaltic), חברת התעופה הלאומית של לטביה הסירה את ההגבלות על צוותי האוויר להציג קעקועים, פירסינג ותסרוקות אופנתיות. "עד עכשיו יישמנו את אותם הכללים הנהוגים ברוב חברות התעופה – קעקועים הותרו רק אם ניתן היה להסתיר אותם בקלות מתחת למדי הצוות הסטנדרטיים", אמרה אלינה ארונברגה (Alīna Aronberga), סמנכ"לית משאבי אנוש ב-airBaltic.

"כעת הקלנו משמעותית בכללים הללו, ומאפשרים לצוותים שלנו להפגין את הסטייל האינדיבידואלי שלהם באמצעות קעקועים, פירסינג ותסרוקות אופנתיות אם יבחרו בכך, תוך שהם לובשים בגאווה את המדים שלנו", הוסיפה ארונברגה.

יחד עם זאת, אייר בלטיק הודיעה כי הצוותים עדיין נדרשים לכסות קעקועים על הפנים, הצוואר וקעקועים פוגעניים בזמן ביצוע תפקידים רישמיים. במשך שנים, צוותי חברות תעופה נאלצו להקפיד על קוד לבוש ומדיניות הופעה קפדנית, כולל הגבלות על קעקועים. עם זאת, חברות תעופה ברחבי העולם מציגות אט אט מדיניות גמישה יותר.

חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק הודיעה במאי כי תאפשר לצוות דיילי אוויר להציג קעקועים על זרועותיהם, ותהפוך לחברת התעופה הבריטית הראשונה להסיר את ההגבלות . חברת התעופה הקוריאנית Aero K הציגה מדים ניטרליים מגדרית לצוות תא הנוסעים. חברת התעופה מציגה את עצמה כחברה מתקדמת שמטילה פחות הגבלות על המראה של צוות תא הנוסעים, במיוחד עבור נשים.

דיילים של חברת וירג'ין אטלנטיק מציגים קעקועים. צילום מתוך דף הפייסבוק של החברה
Exit mobile version