Site icon IAS

איטה איירוויז השיקה את טיסת הבכורה מוושינגטון לרומא

טקס גזירת הסרט בהשקת הטיסה של איטה איירוויז מוושינגטון לרומא. צילום יח"צ

איטה איירווייס (ITA Airways) חגגה את יום הרפובליקה של איטליה, שחל ב-02 ביוני, בטיסת הבכורה מנמל התעופה ווישינגטון דאלס לרומא פיומיצ'ינו במטוס האיירבוס A330neo החדש של החברה.

לכבוד השקת הקו הבין יבשתי החדש וכניסת המטוס החדש לשירות, נערך טקס גזירת סרט בשער היציאה בנוכחות פיירפרנצ'סקו קארינו (Pierfrancesco Carino), סגן נשיא מכירות בינלאומיות של ITA Airways, כריסה וסטרלונד (Chryssa Westerlund), סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית רשות שדות התעופה של וושינגטון, ואלסנדרו גונזלס (Alessandro Gonzales), סגן ראש הנציגות של שגרירות איטליה בוושינגטון.

בחגיגות שנערכו בשגרירות איטליה בוושינגטון, אמרה שגרירת איטליה, מריאנג'לה זאפיה (Mariangela Zappia): "הקו החדש של איטה איירווייס והתוכניות להרחיב את הרשת שלה בארה"ב הם צעדים חשובים המקרבים את אמריקה עוד יותר לאיטליה ומאפשרים לנו לחזק לא רק את זרמי התיירות אלא גם את היחסים הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים בין שתי המדינות ".

במטוס החדשני תא נוסעים גדול יותר בהשוואה למטוסים הקודמים, בעיצובו הייחודי של וולטר דה סילבה (Walter De Silva) המעניק תחושת נוחות של צבעים טבעיים. מערכת תאורה מתקדמת המשתנה במהלך הטיסה (תכלת בעלייה לטיסה, ירוקה בהמראה ונחיתה ועוד). מערכת בידור משוכללת (מ-13.3 אינץ' באקונומי ועד 17.3 אינץ' בעסקים) הכוללת 372 שעות שידור, וקישוריות WiFi. במטוס תצורה של 3 מחלקות: מחלקת עסקים המכילה 30 מושבים הנפתחים למיטה, מחלקת פרימיום אקונומי עם 24 מושבים ו-237 מושבים במחלקת תיירים.

איטה איירוויז: טקס ההסלנה של מטוס האיירבוס A330neo החדש בוושינגטון. צילום יח"צ

הקו הישיר החדש של ITA Airways מוושינגטון לרומא פועל כעת חמש פעמים בשבוע ויציע טיסות הלוך ושוב בשיא עונת הקיץ, מה-1 באוגוסט עד ה-28 באוקטובר 2023. איטה איירווייס תפעיל בהמשך טיסות מרומא לסן פרנסיסקו, החל מיולי, ולריו דה ז'נרו, החל מחודש אוקטובר. עם טיסות ישירות המקשרות את רומא פיומיצ'ינו ומילאנו מלפנסה לניו יורק, מיאמי, בוסטון ולוס אנג'לס, ITA Airways שואפת להפוך לחברה המועדפת בין צפון אמריקה לאיטליה ודרך רומא לשאר אירופה והים התיכון.

בנוסף, עם היעדים החדשים בצפון אמריקה שיושקו הקיץ מרומא פיומיצ'ינו לוושינגטון וסן פרנסיסקו, החברה תפעיל 122 טיסות שבועיות הלוך ושוב בין צפון אמריקה לאיטליה בשיא עונת הקיץ. הודות להסכם הקוד שייר עם דלתא איירליינס, ישנם יותר מ-100 יעדים פנים-ארציים שנוסעי ITA Airways יוכלו ליהנות מהם דרך המרכזים המקומיים של חברת התעופה האמריקאית, עם 40 יעדים מניו יורק JFK ומספר לא פחות משמעותי מבוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, וושינגטון, שיכולים לענות על הצרכים של רוב נוסעי העסקים והפנאי.

Exit mobile version