Site icon IAS

איזי טרוול: מקרנבל פורים שמח ועד לתוכניות הנסיעות לשנת 2023

הופעה סוחפת, מקפיצה ומרקידה של עינת שרוף באירוע של איזי טרוול. צילום עוזי בכר

בפרפרזה למשפט "מי שלא ראה שמחת בית השואבה, לא ראה שמחה מימיו",  אומר, שמי שלא ראה את חגיגת קרנבל פורים של 'איזי טרוול', לא ראה חגיגה מימיו. זה היה משתה פורים כהלכתו, שבצד החוויות הקולינריות והמוזיקליות, היה לו גם ערך מוסף, עם מצגת מרשימה של תוכניות חבילות הנופש המושקעות והטיולים המפתים, על מגוון סוגיהם, שהציג איזי מדם – הבעלים שותף והמנכ"ל של סיטונאית הנסיעות איזי טרוול.

צוות איזי טרוול מקבל את פני האורחים. צילום עוזי בכר
ארוחה עשירה, טעימה ומשביעה, באוריינטציה טורקית באירוע של איזי טרוול. צילום עוזי בכר

אמש (ב') התקיים באולם האירועים המרווח 'ג'ונא' שבמלון וורט בנתניה, אירוע חגיגי שארגנו באיזי טרוול, אליו הוזמנו סוכני נסיעות ותיירנים, שזו היתה ההזדמנות לכנס אותם יחדיו ולכבדם בקרנבל פורימי-תיירותי מושקע. אז מה היה לנו: קבלת פנים ומינגלינג חברתי מהנים, בין אורחים שברובם היו מחופשים; ארוחה עשירה, טעימה ומשביעה, באוריינטציה טורקית; הופעה סוחפת, מקפיצה ומרקידה של עינת שרוף; הגרלות של פרסים שווים, כמו טיסות ואירוח בערים ואתרים שונים בטורקיה; ולא פחות חשוב – בתוך כל השמחה הזו, שכחנו לכמה שעות מכל הבלגן הפוליטי-משטרי-חוקתי המתחולל מחוץ לאולם.

חגיגת קרנבל פורים של 'איזי טרוול'. צילום עוזי בכר
נציגי טורקיש איירליינס ולשכת התיירות של טורקיה בישראל. צילום עוזי בכר

החלק המקצועי של האירוע כלל מצגת, שריכזה את עיקרי התוכניות לשנת 2023 של איזי טרוול. אז אתחיל בתזכורת, מי היא איזי טרוול? סיטונאית הנסיעות איזי טרוול, שהמייסד – שותף והמנכ"ל שלה הוא איזי מדם, מקושרת בזמן אמת לכל ספקי הנופש והתיירות בארץ ובעולם, ועל כן יכולה להציע מגוון חבילות נופש בחו"ל, חבילות ערים, חבילות חו"ל למשפחות, חופשה רומנטית בחו"ל, חבילות ספורט, חבילות סקי, חבילות לחו"ל בהתאמה אישית לכל יעד ועוד. חבילת נופש בחו"ל כוללת טיסה ומלון ולעיתים גם הסעות משדה תעופה למלון ובחזרה. הזמנת חבילת נופש כזו תעניק שקט בכל הקשור לארגון חופשה בחו"ל, ולכם נותר רק לבחור את הנופש המושלם ממגוון יעדי חו"ל, במחירים אטרקטיביים.

היילייטס של תוכניות הנסיעות לשנת 2023 של איזי טרוול  

איזי מדם מציג את יעדי חברת איזי טרוול לשנת 2023. צילום עוזי בכר

ההיצע העשיר המוצע לשנת 2023 באיזי טרוול, נע מחבילות נופש וטיולים מאורגנים, ועד תפירה אישית או עצמית, בין טיסות, מלונות, העברות ועוד ועוד… כשעל מפת התיירות מככבת טורקיה, ולצידה יעדים מהנים נוספים. איזי מדם מדגיש: "כל תוכנית לטיול, נופשון וכד', נבחנת בחברה במקצועיות ולעומק, עם בחינה של החלופות בשוק התיירות, והשוואה מקיפה בין טיסות לבתי מלון ובין מסלולים ואתרים – ומה שאנו מציעים, נותן לי ולכם שקט נפשי, כי זה הדבר הנכון והבטוח להציע לתייר הישראלי". ועוד הוא מוסיף: "בכנות, מבחינתי לא מדובר רק בעסקים ורווחים, אלא בהנאה. ליהנות מהעשייה והכי חשוב בסופו של דבר, היא הנאת המטייל".

מצגת מרשימה של תוכניות חבילות הנופש המושקעות והטיולים המפתים של איזי טרוול. צילום עוזי בכר

אז על קצה המזלג, היכן נטייל עם איזי טרוול: מבחר חבילות נופש לאיסטנבול; טיולים מאורגנים לאיסטנבול; שילובים בין בורסה ואיסטנבול; שופינג באיסטנבול, עם בונוס כבודה עד 40 ק"ג!; חוזרים לטייל ולהתארח באנטליה; נופשים בבודרום; חבילה קסומה בספרנבולו על חופי הים השחור; יעד חדש ומיוחד בטרבזון, המכונה שוויצריה הטורקית; לא מוותרים על נופש באי הקסום קורפו ביוון; וגם קרוב קרוב – ממתינים לנו בשארם א-שיח'.

אז עתה נותר לנו רק 'לשבור את הראש' בהחלטה, במה מכל השפע הטוב הזה לבחור…

Exit mobile version