Site icon IAS

איזי ג'ט: תוצאות כספיות למחצית הראשונה של 2020

מטוס איזי ג'ט, צילום יח"צ

איזי ג'ט, חברת הלואו קוסט הבריטית, פרסמה את התוצאות הכספיות למחצית הראשונה של השנה, שהסתיימה ב- 31 במרץ 2020 עם צפי להפסד של בין 185 ל- 205 מיליון ליש"ט לפני מס, בהשוואה ל-275 מיליון ליש"ט לפני מס במחצית הראשונה של 2019.

פעולות שביצעה החברה כמו דחיית רכישת 24 מטוסים חדשים וגיוס מימון משמעותי, מבטיחים שלאיזי ג'ט נזילות מספקת כדי לעבור בהצלחה תקופה ממושכת של קרקוע צי המטוסים.

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט אמר: "הביצועים הכספיים של החברה במחצית  הראשונה של השנה היו חזקים מאוד לפני השפעת וירוס הקורונה, מה שמעיד על חוזק המודל העסקי של איזי ג'ט. אני מאוד גאה בצוות שלנו, לכל אורך פעילות החברה, על האופן בו הוא מתפקד בתקופות קשות אלו, כדי להביא אותנו למצב האיתן בו אנו נמצאים כעת. נקטנו בפעולות מהירות בכדי לעמוד באתגרי הנגיף ובטווח של כשבעה שבועות:

שינוי זה, בשילוב עם דחייתם וביטולם של מספר פרויקטים אחרים, סייעו להקטין את ההוצאות בכמיליארד ליש"ט למשך שלוש שנים. בנוסף, הוצאנו לפועל תוכנית מימון, שתוסיף לנו קרוב לשני מיליארד ליש"ט במזומן, ותחזק את מצב הנזילות שלנו. פעולות מכריעות אלה מבטיחות שהחברה תוכל לעמוד במצב של קרקוע ממושך של צי המטוסים", הוסיף יוהאן.

"אנו ממשיכים להתמקד בנקיטת צעדים נכונים בכדי להבטיח את חוסנה של החברה לטווח הארוך וכדי להבטיח שנהיה במעמד איתן לחדש את הטיסות עם סיום המגיפה. בעוד שרוב אנשינו אינם מסוגלים לעבוד בשלב זה, ישנו מספר מצומצם של עובדים שעובדים ללא לאות, כדי לעזור ללקוחות שלנו, ולתכנן את חזרתנו לשמיים, כשהדבר יתאפשר", סיכם מנכ"ל איזי ג'ט.

 

Exit mobile version