Site icon IAS

איזי ג'ט: שינוי מדיניות הכבודה החל מפברואר 2021

מטוס איזיג'ט צילום יח"צ

איזי ג'ט, מודיעה על שינוי מדיניות כבודת היד החל מה -10 בפברואר 2021. משמעות המדיניות החדשה היא שכל הלקוחות יוכלו לשאת עמם לתא הנוסעים תיק בגודל של מקסימום 45x36x20 ס"מ ללא תשלום  אותו ניתן לאחסן מתחת למושב הקדמי.

לקוחות שמזמינים מושב מועדף קדמי או עם מקום נוסף לרגליים יוכלו להביא לתא הנוסעים תיק גדול נוסף (מקסימום 56x45x25 ס"מ) לאחסון בתאים שמעל למושבים. מחזיקי כרטיס easyJet Plus ולקוחות FLEXI זכאים לתיק גדול נוסף, בכפוף למקום במטוס.

גודל התיק שניתן להביא ולאחסן מתחת למושב הקדמי וכן גודל התיק הגדול למזמיני המושבים המועדפים, עדיין נותרו מהנדיבים ביותר ביחס למקובל בשוק.

המקום המוגבל בתאי האחסון שמעל למושבים מביא למצב שלקוחות לא יכולים להיות בטוחים שיוכלו לקחת עמם את התיק לתא הנוסעים. נוסעים המעוניינים להבטיח שיוכלו לשאת עמם לתא הנוסעים תיקים אלו, יוכלו להזמין מושב מועדף קדמי או מושב עם מקום נוסף לרגליים. המדיניות החדשה תפחית גם את זמני התורים במהלך העלייה למטוס ועיכובים נלווים אחרים.

ישנם בין 42 ל- 63 מושבים מועדפים בקדמת המטוס ועם מרווח נוסף לרגליים הזמינים בכל טיסה בהתאם לסוג המטוס ומחירם מתחיל ב- 7.99 ליש"ט. הזמנת מושב מועדף תאפשר ללקוחות להביא עמם תיק גדול לאחסון מעל המושב בנוסף לתיק קטן לאחסון מתחת למושב הקדמי. זאת בנוסף ליתרונות האחרים הכלולים בהזמנת מושבים מועדפים, הכוללים עלייה מהירה למטוס "ספידי בורדינג" ועמדה ייעודית למסירת הכבודה במסגרת easyJet Plus.

המדיניות החדשה תחול על כל הטיסות מה-10 בפברואר 2021 ולאחריה.

החברה תמשיך לאפשר ללקוחות להעלות עמם מספר פריטים נוספים לתא הנוסעים ללא עלות כגון ציוד רפואי ומאפשרת למשפחות להביא עמם ציוד כמו תיק החתלה לתינוק ללא תשלום. תינוקות עם מקומות ישיבה שהוזמנו וילדים מעל גיל שנתיים ממשיכים להיות זכאים לתנאי אחסון כבודה בדיוק כמו של מבוגרים. לקוחות הנוסעים עם ילד יכולים עדיין להביא שני פריטים ללא תשלום בנוסף לזכאות הכבודה שלהם ואלה כוללים מיטת נסיעות, עגלה, מושב בטיחות, עגלה מתקפלת /לא מתקפלת או תיק גב לנשיאת תינוק. אם יש צורך בפריטים אלה הם יאספו לפני העלייה למטוס ויאוחסנו בתא המטען ללא תשלום. את הפריטים הנ"ל ניתן לאסוף בקרוסלת המזוודות עם ההגעה ליעד. אם פריטים אלה הם במימדים של תיק גדול המותר לאחסון מעל למושב ניתן יהיה להעלותם לתא הנוסעים בכפוף למקום פנוי.

לקוחות יכולים גם לבחור בשירות Hands Free המאפשר להביא מעט יותר לטיסה. שירות זה מאפשר להביא תיק גדול לעמדת ה- easyJet Plus Bag Drop ולהעביר אותו בקרוסלת המזוודות עם ההגעה, תמורת 7 ליש"ט בלבד לתיק, או אם נוסעים בקבוצה העלות מסתכמת ב- 16 ליש"ט לשלושה עד שישה תיקים. ניתן לרכוש שירות Hands Free לפני הטיסה או בעמדת ה easyJet Plus Bag Drop עם ההגעה לשדה התעופה.

איזי ג'ט מציעה מגוון אפשרויות לנשיאת תיקים / מזוודות עד שלושה תיקים לנוסע. מזוודה סטנדרטית היא במשקל 23 ק"ג. ניתן להוסיף משקל ביחידות של 3 ק"ג ברכישה באתר עד למקסימום של 32 ק"ג לכל מזוודה. אם לקוחות נוסעים עם משפחה או חברים באותה טיסה ומזמינים יחד, הם יכולים לאגד את הקצבת המשקל הכוללת שלהם. ניתן לרכוש גם אפשרות לתיק במשקל 15 ק"ג.

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט מטיסה למעלה מ- 48 מיליון נוסעים מדי שנה – למעלה מ- 8 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 342 מטוסים והיא טסה ב -981 קווים ל- 154 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 14 מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012.

חברת התעופה מתייחסת ברצינות רבה לנושא הקיימות והיא חברת התעופה הגדולה הראשונה שמפעילה טיסות ללא פחמן בכל הרשת שלה. חברת התעופה משיגה יעד זה על ידי קיזוז פליטת הפחמן מהדלק המשמש לכל טיסותיה. החברת רואה בכך אמצעי ביניים עד שטכנולוגיה חדשה תהיה זמינה לתעשיית התעופה. עד אז, החברה תמשיך לתמוך בטכנולוגיה חדשנית, תפעל ביעילות ותשאף למלא את מרבית המושבים שלה.

איזי ג'ט נבחרה לחברת התעופה האהובה ביותר בבריטניה לשנת 2019 במחקר המקיף ביותר שנערך למוניטין תאגידי בממלכה.

Exit mobile version