Site icon IAS

איזי ג'ט: מדים חדשים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים

דיילי איזי ג'ט מציגים את המדים החדשים העשויים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. צילום איזי ג'ט

איזי ג'ט, חברת החסך (לאו קוסט) הבריטית, הציגה השבוע את המדים החדשים של צוות הדיילים והטייסים, שכל אחד מהם עשוי מכ-45 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים כחלק ממחויבותה למזער פסולת וחיפוש אחר אמצעים להפחתת הפחמן.

הערכה שמדי שנה כחצי מיליון בקבוקים ישמשו את חברת התעופה ליצירת מדים חדשים ובמהלך השנים הקרובות תהיה אחראית למניעת 2,700,000 בקבוקי פלסטיק לסיים את דרכם זרוקים ביבשה או בים.  החומרים שמיוצרים בשיטת הייטק באמצעות מקורות אנרגיה מתחדשים מפחית ב-75% את כמות הפוליאסטר המסורתי.

הבד החדש של המדים עמיד יותר בפני שחיקה, גמיש ומאפשר תנועה חופשית יותר ונוחה. מדובר לא רק בהפחתת זיהום האוויר, אלא גם אפשרות החברה ליצור מדים לטווח ארוך יותר. איזי ג'ט כבר הסירה במהלך 2020 למעלה מ-27 מיליון פרטי פלסטיק ומעולם לא הציעה שקיות פלסטיק.

טינה מילטון, מנהלת שירותי תאי הנוסעים באיזי ג'ט, אמרה: "שינויי האקלים הוא נושא חשוב מאוד לכולנו, ובאיזי ג'ט אנו בוחנים את כל חלקי הפעילות שלנו כדי לראות היכן נוכל להפחית את פליטת הפחמן ולהפחית פסולת. אנו נרגשים להציג לראשונה את מדי הצוותים החדשים העשויים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ויודעים שקיימות הוא נושא חשוב עבורם וגם עבור לקוחותינו."

 

Exit mobile version