Site icon IAS

איזי ג'ט: הארכת מדיניות שינוי טיסה ללא תשלום

מטוס איזי ג'ט, צילום יח"צ

איזי ג'ט הודיעה כי היא מאריכה את המדיניות הגמישה שלה לתקופת הקורונה’ על מנת שלקוחות המזמינים טיסות יוכלו לעשות זאת בראש שקט.

מתחילת המגפה, איזי ג'ט הציגה מדיניות נדיבה וגמישה על מנת לסייע ללקוחותיה לנווט בסביבה של הגבלות המשתנות לעיתים תכופות. מדיניות זו כוללת שינוי טיסה עד שעתיים לפני ההמראה – ללא תשלום. בעוד שחברות תעופה אחרות כבר החלו לחייב מחדש עבור שינויים, איזי ג'ט ממשיכה במדיניות השינויים הפטורים מעמלות גם בשנת 2022.

עד ה-31 במרץ 2022, כלל לקוחות איזי ג'ט יכולים להמשיך לבצע שינויים בטיסותיהם ללא עמלת שינוי, עד שעתיים לפני ההמראה ללא הגבלת תאריכים או יעד. לקוחות עם הזמנות חדשות וקיימות יכולים לעבור לכל טיסה שמוצעת למכירה עד סוף ספטמבר 2022, ולכל יעד אחר ברשת התעופה של איזי ג'ט המשתרעת על פני 35 מדינות ברחבי אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון.

משמעות המדיניות הגמישה היא, שאם ישנן הגבלות נסיעה מסוימות המשפיעות על מדינת היעד, הלקוחות יכולים בקלות לשנות את מסלול הטיול שלהם לכל מדינה אחרת שאיזי ג'ט טסה אליה.

כדי להבטיח שהנוסעים יישארו מוגנים מפני שינויים הקשורים במגפה, הגנת הגבלת הנסיעות הקיימת של החברה תישאר בתוקף עד ה- 31 בדצמבר 2022. המשמעות היא שאם יוטל איסור טיסה או תקנה שתחייב בידוד במלון, הלקוחות יוכלו לקבל החזר כספי או שובר שווה ערך או לשנות את טיסתם ללא תשלום, גם אם הטיסה עצמה תתבצע.

סופי דקרס, המנהלת המסחרית הראשית של איזי ג'ט אמרה: "אנו יודעים שגמישות ממשיכה להיות חיונית עבור הלקוחות שלנו, לכן הרחבנו את מעטפת ההגנה מפני שינויים, כדי לסייע ללקוחות להזמין טיסות בראש שקט מבלי לדאוג שבעקבות הגבלות הקורונה הם יאלצו לשאת בהוצאות אם טיסתם תהיה מושפעת מכך. עם היצע טיסות רב יותר, הזמין כעת למגוון היעדים ללא תחרות שמציעה איזי ג'ט ברשת האירופית שלה, ללקוחות יש מגוון רב יותר וגמישות רבה יותר אם יאלצו לבצע שינויים כתוצאה מהמצב".

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט היא חברת התעופה המובילה באירופה המציעה שילוב ייחודי ומנצח של רשת יעדים המחברת בין שדות התעופה העיקריים באירופה, בתעריפי משתלמים ועם שירות ידידותי.

איזי ג'ט טסה בקווים הפופולריים באירופה יותר מכל חברת תעופה אחרת והיא מטיסה למעלה מ- 96 מיליון נוסעים מדי שנה – למעלה מ- 16 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 150 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 14 מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012.

חברת התעופה מתייחסת ברצינות רבה לנושא הקיימות והיא חברת התעופה הגדולה הראשונה שמפעילה טיסות ללא פחמן בכל הרשת שלה. חברת התעופה משיגה יעד זה על ידי קיזוז פליטת הפחמן מהדלק המשמש לכל טיסותיה. החברת רואה בכך אמצעי ביניים עד שטכנולוגיה חדשה תהיה זמינה לתעשיית התעופה. עד אז, החברה תמשיך לתמוך בטכנולוגיה חדשנית, תפעל ביעילות ותשאף למלא את מרבית המושבים שלה.

Exit mobile version