Site icon IAS

איבריה מציגה ב-FITUR את האיירבוס A350NEXT החדש בצי החברה

הדמיה של ביתן איבריה ביריד התיירות FITUR הנערך בימים אלו במדריד. צילום איבריה

חברת התעופה איבריה (Iberia) מציגה ב- FITUR כמה מהחידושים המרכזיים מהם קהל לקוחותיה יוכלו ליהנות השנה ביתן שגודלו 600 מ"ר. FITUR, הנערך השנה במדריד, בין התאריכים 18-22 בינואר 2023, הוא יריד תיירות בינלאומי ומקום מפגש לאנשי מקצוע בתחום התיירות, ויריד הסחר הגדול ביותר עבור שווקים יוצאים ונכנסים באמריקה הלטינית.

חלק גדול מהביתן המרשים של איבריה מוקדש למטוס האיירבוס A350NEXT החדש, מטוס מהדור הבא מצויד בטכנולוגיה חדשנית שיאפשר טיסה יעילה ונוחה. משקלו הופחת בטון ויחד עם העובדה שהוא בנוי מחומרים הכי ברי קיימא בשוק התעופה ומצויד במנועי רולס רויס טרנט XWB, מפחית את הצריכה והפליטות ב-35%.

מטוס איירבוס A350 של חברת איבריה. צילום אתר החברה

המטוס מציע לנוסעים יותר מרחב ופרטיות בכל המחלקות – אקונומי, פרימיום אקונומי ועסקים – כמו גם מערכת בידור ותאורה מהמתקדמות ביותר. המבקרים ב-FITUR יוכלו להתנסות במושבים החדשים בחלל המדמה את תא המטוס, ליהנות מטעימה המציגה כמה מאפשרויות הארוחה החדשות ולראות ממקור ראשון את מערכת הבידור החדשנית ביותר של חברת פנסוניק. עיצוב אינטראקטיבי ואינטואיטיבי יותר, מסכים ברזולוציית 4K, שעכשיו הם גדולים יותר במחלקות האקונומי והפרימיום אקונומי. בנוסף, סימולטור טיסה יגשים לרבים את החלום להשתלט על כיסא תא הטייס במטוס וירטואלי למשך מספר דקות ולחוות את התחושה להטיס מטוס מהחדשניים בעולם.

איבריה היא חברת התעופה המובילה בקווי התעופה לאמריקה הלטינית, עם טיסות ל- 18 יעדים ב-16 מדינות וכ-260 טיסות שבועיות. ב-FITUR, חברת התעופה תחזק עוד יותר את הקשרים עם אזור זה, אשר עומדת בלב האסטרטגיה הארגונית שלה. איבריה תקיים פגישות עם יותר מתריסר מדינות באמריקה הלטינית, כולל פרו, קוסטה ריקה, קולומביה, ארגנטינה, הרפובליקה הדומיניקנית, פנמה, אורוגוואי, צ'ילה ומקסיקו. היא גם תחתום על מספר הסכמים, כמו זה עם גואטמלה, המדינה האורחת ביריד התיירות FITUR, עליה יחתמו נשיא המדינה, אלחנדרו ג'אמטל (Alejandro Giammattel), ומנכ"ל איבריה, חוויאר סאנצ'ז-פריטו (Javier Sánchez-Prieto).

הדמיה של ביתן איבריה ביריד התיירות FITUR הנערך בימים אלו במדריד. צילום איבריה
Exit mobile version